Pazar, Ağustos 04, 2013

Michael Kors Saatim :)

Ağustos' u seviyorum demiştim değil mi? :)
1 Ağustos' u çok eğlenceli geçirdikten sonra 2 Ağustos' ta en erken doğum günü hediyemi SEVGİLİM' den aldım :) Sabırsız bi çiftiz biz hep hediyelerimizi erkenden veriyoruz dayanamıyoruz :)
Uzun zaman önce bi saat beğenmiştim, aklımdan uçtu gitti sonra...
Cuma günü elime ufacık minicik içi dolu turşucuk bi kutu verdi... Amanın bi açtım çığlık çığlığa :) İstediğim Michael Kors saatim benimdi :)
Aklımdan zerre kadar geçmezdi hatırlayıp alacağı, işin komiği istediğimi bende unutmuştum...
Şu anda kolumda bebeğim, çıkarmaya da hiiçç niyetim yok. Çok sevmiştim, bileğimde benim olduğunu görünce daha da bi sevdim:)

Canım Sevgilim, buradan da söyleyeyim, çoook güzel bi hediye almışsın, baktıkça seninle geçirdiğim her dakikanın değerini daha da iyi anlayacağım....


Ve sanırım bi süre daha saatimi gözüne gözüne sokup, ''ama çok güzel ya, çok yakıştı demiiiiii, e ama benimde bileklerim incecikk pek bi güzel güzele ne yakışmaz'' demeye devam edeceğim :)
Severim Seni :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder