Pazar, Ağustos 18, 2013

Film Arası : The Great Gatsby


Son zamanlarda izlediğim en iyi filmlerden biri diyebilirim...
Di Caprio' nun oyunculuğu yine beni benden aldı.. Nam'ı değer SpiderMan Tobey Maguire' i de azımsanmayacak derecede beğendim... Kesinlikle izlenmeye değer bir film olmuş...
IMDB puanı 7,4, filmin müzikleri Lana Del Ray, Beyonce, Jay Z başta olmak üzere meşhur şarkıcılara ait...

Filmin orjinali 1974 yılında yapılmış, Baş rollerinde Robert Redford, Mia Farrow ve Bruce Dem var.. Orjinalini izlemedim, eminim ki çok güzeldir ama ben 2013 yapımı, Başrollerini Leonardo Di Caprio, Tobey Maguire ve Carey Mulligan' ın oynadığı filme bayıldım..


Sinemada izleyemeyip de evde izleyebilenlerdenim... İzlemediyseniz kesinlikle tavsiye ederim...



Ayrıca stil konusunda da inanılmaz derecede ilham kaynağı olabilir...

Aşağıda filmden bir kaç kare bulabilirsiniz...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder