Perşembe, Şubat 13, 2014

Şampuansız Saç Yıkama 12. Gün | No-POO

Bügün noo-poo yöntemini uygulamaya başlayalı tam 12. gün :)
Çok uzun bir süre değil evet ama yine de sizinle şimdiye kadar olan düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.
Öncelikle ilk yıkamadan sonra farkı hissettiğimi söylemeliyim, belki psikolojik belki gerçek ama saçımın kesinlikle daha temiz ve hafif olduğunu düşünüyorum. Ayrıca kendi dalgaları geri geldi, fön çekme ihtiyacı hissetmiyorum ve kesinlikle normalde 45 dakikada kurutma makinesiyle kuruttuğum saçım artık 10 dakikada kuruyor :)
Şu ana kadar saçımı 6 kere yıkadım son 2 yıkamadır saçım daha çabuk yağlandı ki okuduğuma göre saç kendi düzenini oturtup saça sağlık veren yağı oluşturduğu için normalmiş ve 4 hafta gibi bir sürede düzene girecekmiş. Yağlanmadan dolayı daha çok yıkama ihtiyacı hissettim bu da normal önceden nerdeyse hergün saçımı yıkardım bu düzene alışmam biraz zaman alıcak :)
Aşağıda son halini paylaşıyorum en son salı akşamı yıkadım.





2 yorum:

  1. Bildiğimiz karbonat mı kullandınız bu yöntemi uygularken,yoksa ingiliz karbonatı mı kullandınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İngiliz karbonatı kullandım. Gerçi bildiğimiz karbonatın kullanılmayacağını da okumadım hiç bi yerde.

      Sil