Çarşamba, Şubat 12, 2014

Pratik Fikir | Kırılmış Pudrayı Tekrar Sıkıştırma


Dün sabah işe gelmek üzere makyaj yaparken bitmesine az kalmış en bi sevdiğim pudramı yere düşürdüm ve parçalara ayırdım. 
Napsam napsam diye düşünürken daha önceden bi kaç blogda gördüğüm tekrar sıkıştırma işini deneyeyim dedim.


Önce kırılmış pudramı bir kaba boşalttım, iyice ezdim bütün parça kalmayıp toz hale gelinceye kadar.


Daha sonra içine merhem kıvamına gelmesine yetecek kadar kolonya koydum, iyice karıştırdım.


Son olarak tüm karışımı kendi paketine döktüm, düzleştirdim ve kurumaya bıraktım.


Bu sabah aşağıdaki şekildeydi, kokladığımda yoğun bir kolonya kokusu vardı, kolonya kokusu beni rahatsız ettiği için bu kokuyla kullanabileceğimi sanmıyorum ama alkollü olduğu için bi kaç gün içinde  uçup gitmesini umuyorum :)


4 yorum:

  1. süper :)) eczanelerde satılan alkol'dan koysak :) kokuda olmaz :) kolonya ile yapıldığını ilk kez gördüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaç değerlendirmek olunca dedim evde olan alkolü değerlendireyim, rakı ve kolonya arasında çok gidip geldim :)

      Sil
  2. kolonya ii bir tercih olmuş o zaman :)) ayyy çok güldüm ya seviyorum seni :)

    YanıtlaSil