Çarşamba, Haziran 24, 2015

Denedim, Biliyorum | PSI Bulantı Bileklikleri

Hiç bir zaman yolculuk yapmayı sevmedim, tatile de gidiyor olsam hoşlanmadım yolculuktan..
Çocukluğumdan beri de hep midem bulandı tüm yolculuklarımda...
Midemi tutsun diye ekmek yedim, öncesinde hap kullandım, yol boyunca hiç sıvı tüketmedim, yanımdakiyle hiç konuşmadım, telefonuma bakamadım, başımı pek oynatmamaya çalıştım ki bulantı olmasın...
Meğerse benim için çözüm basitmiş... 
PSI Band mide bulantısı için kullanılan bir bileklik...
İki elinize de takıyorsunuz ve akapunktur noktalarına basınç yaptığı için ilginç bir şekilde mideniz bulanmıyor.
Son 1 ayda hem kara, hem deniz hem de uçak seyahati yaptım... Hepsinde de kullandım ve sıfır bulantıyla yolculuklarımı atlattım... Ayrıca her haftasonu Marmaris'ten Bozburun'a gidip dönüyorum ve hiç bir sıkıntı yaşamıyorum, önceden olsa arabanın camına yapışır kalır, indikten sonra da 1, 2 saat uyumadan kendime gelemezdim.
Yani kesinlikle benim gibi bulantı sorunu olanlara şiddetle tavsiye edebileceğim bir ürün. 
Eczanenizden edinebilirsiniz.


Aşağıda kendi ağızlarından açıklamalarını da yazıyorum;

PsiBands Bilek Bantı
Psibands; hamilelikte sabah bulantısı, hareket/seyahat, kemoterapi ve ameliyat sonrası anestezi nedeniyle yaşanan mide bulantılarını gidermek için kullanılır. Psibands mide bulantısının ilk hissedildiği anda ihtiyaç duyulduğu kadar takılabilir. (48 saate kadar) Seyahat veya ameliyat öncesinden 5 dakika önce de takılabilir. Aku-basınca verilen tepki kişiden kişiye değişir. Bazıları bir kaç dakika içinde rahatlarken, diğerleri değişikliği saatler veya günler sonra da fark edebilir.

Kullanım Şekli 
1. Bir elinizi bileklerinizin içi tarafına, bileğin başladığı yerden itibaren 2, 5 parmak mesafeye koyun. Bu yere Nei-kuan aku basınç noktası denir. Düğme iç tarafa, kadran dış tarafa bakmalıdır.
2. İki bant da aynı anda kullanılmalıdır.
3. Psibands'in bilekliği kendi el bileğinizin kalınlığı kadar saat takar gibi ayarlayınız. Psiband bilekliği, el bileğinizi fazla sıkmamalıdır ve aynı zamanda rahat olmalıdır.
4. Nei-kuan aku-basınç noktasındaki basıncı arttırmak (saat yönünde çevirerek) veya azaltmak (saat tersine çevirmek) için, kadranı döndürün.

Uyarılar 
Psibands bantlar sadece Nei-kuan aku -basınç noktası üzerinde kullanılmalıdır. Başka bir yerde kullanılması mide bulantısını geçirmez. Psibands'ın etkinliği hastadan hastaya, veya hastanın bireysel karakter özelliklerine bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Mide bulantısı ve kusma ciddi hastalıkların habercisi olabilir. Bu belirtiler devam ederse, bir doktorla görüşün. Düğme cildinizde geçici ve görülebilir bir halka bırakabilir. Bantların veya düğmelerin altında cilt kaşınması, ağrı veya şişme meydana gelirse, bantları kullanmayı kesiniz. Belirtiler devam ederse doktorunuza danışın. Kan dolaşımı bozukluğu rahatsızlığınız varsa Psibands'i kullanmadan önce bir doktorla görüşün. Aku basınç kendi başına veya diğer terapi şekilleriyle birlikte kullanıldığında etkili olsa da, doktor tarafından önerilen tedavilerin yerine kullanılmamalıdır. Aku basınç belirtisel olarak bir rahatlık sağlar, tedavi etmez. Psibands içinde lateks bulunmaz.

İçindekiler
Bir pakette iki adet Psibands bilek bantlığı mevcuttur.Psibands Bantları suya dayanıklı ve uzun süre kullanılabilir.Temizlemek için ,az sabunlu nemli bir bez ile siliniz.


2 yorum:

  1. ne güzel bir şeymiş bu :) ilk defa senden duydum canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ivett canikom, benim için biçilmiş kaftan adeta :)

      Sil