Perşembe, Ocak 14, 2016

Gelin Ayakkabısı

Bir çok gelinin gelinlikten sonra en çok düşündüğü şey eminim ki ayakkabısıdır.
Aslında gelinliğin altından pek görünmezler ama o ayakkabının sizi rahat ettirmesi, güzel görünmesi ve bol bol fotoğrafta yer alması şarttır :)
Ben de gelinlik bakmaya ve almaya çok yaklaştığım şu günlerde aylar öncesinden karar verdiğim ayakkabımın siparişini verdim sonunda.

Uzun boylu olduğum için topuklu giymeyi düşünmüyorum zaten gelinlikle dikkat çekeceğim bir de gökdelen gibi gökyüzüne uzanmaya gerek yok dedim ve kendime gelin babeti siparişi verdim. Boyum azcık kısa olsaydı eminim ki yüksek ökçeli ayakkabıları tercih ederdim :)
Tercihimi şeker kıvamında el emeği ayakkabılar yapan Studio Rain'den yana kullandım. 

Ne yaptırdığımı düğünden sonra paylaşayım büyüsü bozulmasın, ama sizi kendilerinden bir kaç örnekle tanıştırayım istiyorum :) Gelin adaylarına fikir olsun..








10 yorum:

  1. ben en çok en baştaki maviyi beğendim ayakkabının altında yer varsa Didem de yazar mısın :)

    YanıtlaSil
  2. Şimdi ben çok merak ettim :) bende düz bir ayakkabı tercih ettim :) her şey gönlünce olsun emi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) valla aldım ama henüz elime ulaşmadı:) ben de merak etmiyo değilim :)

      Sil
    2. her şey gönlünce olsun canım

      Sil
    3. TEŞEKKÜR EDERİM BALIM, HEPİMİZİN İNŞALLAH :)

      Sil
  3. Ahhh hepsi çok güzel :) Seçmek çok zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan bana alabilseydim eğer her çiftten birer tane sipariş verirdim :)

      Sil
  4. çok güzeller arkadaşım tercihini studio rainden yana kullandı çok memnun kaldı inşallah senin içinde öyle olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah :) heyecanla bekliyorum valla :)

      Sil