Salı, Şubat 25, 2014

Cilt Temizliği

Avene ürünlerini pek bir severim, özellikle güneş kremleriyle aram pek bir iyidir.
Yaklaşık 6 aydır Bioderma'nın H2O'sunu kullanıyordum cilt temizliği için, 500 ml' lik paketi bana tam 6 ay yetti. Bu sefer de dedim ki Avene' in düşük toleranslı ciltler için olan temizleme losyonunu bir deneyeyim...
Hepsiburada' dan verdiğim siparişim bugün elime ulaştı. 

Henüz kullanmadım ama kısaca bilgi vermek gerekirse parabensiz ve parfüm içermiyor, kokusu yok, kremsi bir yapıda... Kullanıp memnun olan ya da olmayan var mı?



Detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz..


Yüzüme  maske yaptığım zaman kendimi çok iyi hissediyorum, dün de kil maskesi yaptım. Ama bu sefer içine 1 çay kaşığı kadar da karbonat ekledim. Bu ara karbonatla pek bir haşır neşirim, saçımda, yüzümde, içtiğim suda her şeyde o var :) Tarifi basit 1 tatlı kaşığı kil, 1 çay kaşığı karbonat, bir kaç damla su kremsi hale getirecek kadar.

Ayrıca sizinle bir tarif paylaşmak istiyorum, bu tarifi ahretliğim Sinem keşfetti, denemeye değer diye düşünüyorum, bir de unutmayayım diye buraya ekledim :) Karbonatla yapılamayacak birşey yok gibi :) Hem içten hem dıştan temizliyor insanı..

1 çay kaşığı yaş maya,
1 çay kaşığı karbonat, 
10 damla su

Bütün malzemeleri karıştırıyoruz, yüzümüze sürüyoruz ve 15 dakika sonra ılık su ile yıkıyoruz. Bu maske ciltteki gözenekleri temizliyormuş ve bir süre sonra ciltteki lekeleri yok ediyormuş..

Ayrıca yine cildim için kullandığım bir ürün soda, 2 haftada bir soğuk sodayla yüzümü yıkıyorum, bir etkisi var mı bilmiyorum ama sanki cildi sıkılaştırıyormuş gibi hissediyorum.

Ayrıca Ajda Pekkan'ın güzellik sırrı da estetiklerin dışında, buzlukta dondurduğu limon suyunu yüzüne sürmesiymiş.. İlginç, denenesi...


Bir de bu arada Sinem çok güzel makyaj yapar, en kısa zamanda kendisinin videolarını çekmeye başlayacağım, Sinem duydun değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder