Salı, Eylül 17, 2013

Kuzen Düğünü

Evet düğün yazımla burdayım:)


Elbisemi son dakikada düğüne 2 gün kala aldım ve üzerime göre ayarlattım.

Ve durumdan gerçekten memnun kaldım. Aslında başka bir elbise giymeyi planlamıştım, kısa ve pembe ama son dakika da hava durumunu da düşünerek bu düşüncemden vazgeçtim :)



Elbiseme aşina olduğunuzu sanıyorum baya popüler bi elbiseydi :)
Ayakkabılarım ve çantam pek bi görünmemiş ama çantam üzeri fiyonklu süet kutu çanta, ayakkabılarımsa saten mor topuklu ayakkabılar. 
Çok fazla takı kullanmak istemedim, kolumda kalın gümüş rengi bir kelepçe bileklik, kulaklarımda kalp şeklinde siyah küpelerim var.

Elbise : Koton
Çanta : Mudo
Ayakkabı : Nine West
Taç Şeklinde Toka : Esmer Bijuteri

Saçlarımı Dragos' ta Marka Kuaför' e teslim ettim, doğrusu ailecek teslim ettik ve sonuçtan pek bi memnun kaldık:) Ne istediğime karar veremeyen ben birazcık yönlendirmeyle yukarıdaki kafaya sahip oldum :)
Kafamdaki taç şeklindeki tokamı da adıma uygun olsun diyerekten kondurdum :)
Siyaha en çok kırmızı yakışır dedim kırmızı ojeler sürdürdüm, üzerimdeki minik eller Güneş kızımın bu resmi çekilmeyi kendisi istedi :)
Makyajımı kendim yaptım, The Balm' ın Nudetude paletiyle baya güzel bi göz makyajı yaptım diyebilirim, gün geçtikçe iyiye gidiyorum gibi :P




*Not: Resim kalitem çok iyi değil telefonumla çekebildim mazur görün lütfen... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder