Çarşamba, Eylül 11, 2013

Gratis & Sephora Alışverişim

İstanbul'dan pazartesi akşamı döndüm, hem ruhen hem bedenen ancak kendime gelebildim. 2 günlük yolculuklar uçakla olunca daha da bi yorucu oluyomuş ya. Önceden sadece 1 geceliğine bile giderdim İstanbul' a artık ağır geliyo sanıyorum vücuduma. Uçuş değil de havalimanında beklemek Dalaman' a gitmek gelmek yoruyo insanı. Kuzen düğününe gitmiştim, onun ayrıntıları başka bir yazıda gelecek umuyorum, ama kısacası çok güzel bir düğün oldu diyebilirim :)
İstanbul' a gitmişken ufak çaplı bir alışveriş yapmamak olmazdı. bu sefer kıyafet değil, tamamen kozmetik alışverişi yaptım. Malum bizim memlekette ne Gratis ne Sephora yok.. Ablamın oturduğu caddeye Gratis, bulunduğu muhitteki alışveriş merkezine de Sephora açılınca gitmemek olmazdı :) 
İhtiyacım olan tüm ürünleri aldım diyebilirim. Balm markasıyla aşk yaşadığım doğrudur. Özellikle NUDE tude isimli paletine vuruldum, farlarının yumuşaklığı, sedefli hali, tonları tek kelimeyle muhteşem :)




Ecotools markasına ait bu ufak çaplı fırça takımını aldım kendime,ve kullandığım Inglot fırçalara inat 1 tane bile kıl dökülmesi yapmadı. Çok beğendim tavsiye ederim...
Fırça Seti : 39,50 - TL
Fond. Fırçası : 15,25-TL


 John Frieda' ya ait Brilliant Brunette' yi ise İstanbul' da gittiğim Dragos'taki Marka kuaförün tavsiyesiyle edindim. 2 kere kullandım sonuçtan çok memnunum uzun vadede daha da mutlu olacağımı düşünüyorum :)
Şampuan   : 28-TL
Saç Kremi : 28-TL


Ah işte o palet ve ufak far, ikisine de bayıldım, makyaj çantamın vazgeçilmezi oldular bile :)
Ufak far : 13,50-TL
Palet : 41,25- TL (%20 indirimli fiyat)


Nose Strip paketinde 6 adet burun bantı var. Bu paketten 2 adet aldım. Siyah noktalar için baya iyi bişey. Özellikle Nivea'nın paketinin 15 Tl olduğunu düşününce bu paket için 3,75 lira vermek baya güzel oldu :)
3,75-TL

Birkenstocklarımla aşk yaşadığımı biliyosunuz, bu terliklerin tek kötü yanı topuk çatlakları. Ben de bütün bir yaz ayağıma yapışık yaşadığım için baya baya çatladı pembiş topuklarım. Bu Neutrogena çatlak topuk kremini kullanmaya başladıktan 1 saat sonra farkı hissettim. Yumoş yumoş oldular. 
Önerim krem sürdükten sonra ayağınıza çorap giyerseniz etkisini daha çabuk görürsünüz.
12,25-TL

Reipinol'a göz maskesini ilk defa aldım, dün denedim. Hafif bi yanma oldu kirpik diplerimde, ama benim gözüm zaten alerjik olduğu için normal dedim. 20 dakika bekledim gözümdeyken. Etkisini çok hissetmedim, ama yaptığım için kendimi iyi hissettim :)
4-TL


Loreal'ın göz ürünleriyle pek aram yoktu ta ki bu ürününe kadar. Ucu bi kere fırça değil, kullanımı çok kolay, çok düzgün. Ben süremem diyen bile bunla bi sefrde çok güzel bi görünüm elde edebilir diye düşünüyorum. Tavsiye ediyorum :)
36,75-TL

Gratis alışverişim bu kadardı. Personeli ve ucuz fiyatlarıyla Marmaris' te açılsa sanırım 2 günde bir uğrayacağım birmağaza olurdu :)



Gelelim Sephora' ya. Maltepe Park' ta yeni açılan Sephora mağazasından Benefit' in The Pore fession marka BB kremmi desem baz mı desem bilemediğim bi ürününü ve kendi markalarına ait mineral pudrayı aldım.
The Pore kesinlikle çok çok etkili bi ürün, bütün ince çizgileri anında kapatıyor. Şiddetle tavsiye ederim..

Pudra ise gayet doğal güzel bi ürün olmazsa olmaz değil ama kullanmayı sevdim.

The Pore fessional : 99-TL
Mineral Pudra - 12,50 -TL

Ayrıca Diane Von Furstenberg' in çıkardığı LOVE isimli parfümün test boyunu verdiler. Bayıldım bayıldım.. Çok sevdim kendimde bu kokuyu...İşin tek kötü yanı sadece Sephora da olması.. Neyse kısmet belki Rodos'tan getirtirim :)


1 yorum:

  1. takibindeyim cnm bende beklerim http://porsukcilli.blogspot.com/

    YanıtlaSil