Pazartesi, Eylül 23, 2013

Son Zamanlarda...



Son zamanlarda yazamıyorum çok çok.. Ama güzel şeyler oluyor etrafımda, her ne kadar bana dokunmuş olmasa da henüz sevdiklerime ucu dokunuyor sihirli değneğin... 


Kuzenime kız istedik mesela geçtiğimiz cuma, kız kardeşimin nişan mekanını belirledik ve iyi bi amaca hizmet etmesi yüzümüzü güldürdü, en yakın arkadaşlarımdan biri sürpriz bir evlenme teklifi aldı,  yine bir diğerinin bu cuma nişanı var...
Anlayacağınız bu ara ajandam kabarık, gündemim kalabalık... Güzel şeyler bunlar, yüz gülümseten adımlar...
Umarım hepsi çok çok mutlu mesut olurlar bir ömür birlikte...

Cumartesi gecesini kız kardeşimle geçirdim, tam bir abla kardeş gecesi yaptık :)
Önce süper bi yemek yedik, sonra bütün Marmaris' i dolaştık, resimlerimi çekti (kendisi baya iyidir o konuda), atladık benim ufaklığa 2 tekerlek üzerinde bi güzel gezindik... Kardeşlik başka bişey...
Onun çektiği fotoğraflar ve benim fikrimle ortaya sevgilime hazırladığım bu sürpriz kare çıktı :)
Bu arada havalar yavaştan soğumaya başladı, akşamları ayacıklarım ve kollarım sıcak olsun demekteyim hep :) Neyse ben babet, kot, gömlek üçlüsünü sevenlerdenim zaten :)
Akşamları üşüyelim ama hafta sonları denize girmeye Kasım' a kadar devam :)

Triko : Mango
Pantalon : Mavi
Babet : Canzone

Dün bir kaç tane sandviç, içecek ve meyveli tatlımı hazırladıktan sonra sevgilimi kaçırıp pikniğe götürdüm:) Sessiz sakin doğa içinde olmak, deniz kenarında boş boş muhabbet etmek nasıl da iyi geldi...
Yalnız dikkatimden kaçmadı tabi ki ne pis insanlar var..Yedikleri yemeklerin paketlerini piknik alanındaki çöp kutusuna taşımaktan acizler... Önemli olan karnım doysun da, çöpüm nerde olursa olsun diyolar sanıyorum ve ben doğada böyle olan insanların evlerinde de aynı şekilde pis olduklarını düşünürüm hep...
Neyse onları düşündükçe sinir oluyorum...


Şu ara okuduğum bir kitap var ama bağlanamadım, Rick Riordian'ın Kırmızı Piramit kitabını okuyorum. İlk serisi Olimposlular' ı bi nefeste okumuştum ama buna adapte olamadım niyeyse... Hani başka bişey gözüme çarpar çarpmaz bırakırım okumayı diyeceğim :)

Bunun dışında nişana 1 aydan az bir süre kala evde bi hareket ve heyecan hakim, kimler gelecek, gelenler nerde yatacak, müzik işi ne olsun gibi sorular var kafamızda..Her şey güzel olur birlikte olduktan sonra....
Mutlu kalın ;)
Gözlük : Asos
Saat : Michael Kors


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder