Cumartesi, Eylül 07, 2013

Kısa bir süre için yokum :)

Ve bugün 2 günlük ufacıcık bir geziye çıkıyorum.Gezi dediğime bakmayın  kuzen düğününe gidiyorum İstanbul' a. Ben burda yokken blogum size emanet gözünüz gibi bakın, okuyun falan ne bileyim :)
Uçağım 18:45' te.  Önceden çok severdim uçağa binmeyi ama şimdi kısa uçuşlar çok yoruyor beni, beynim allak bullak oluyor... 
Uçaktan iner inmez ablamlar alıcak beni ve Gebze'ye geçeceğiz kınaya, sonra gece tekrar eve döneceğiz. Yani bu gece yoğun ve yorucu bi gece olacak... Ertesi gün de düğün var... 

Ben yokken bakın, değişiklik olsun diye size dünyanın farklı yerlerinden sokak cafe lerinin fotoğraflarını derledim. Belki bakıp bende oraya gidip bi kahve içmeliyim der, kendinize tatil programı yaratırsınız bellimi olur :)



















Salı günü görüşmek üzere ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder