Pazartesi, Temmuz 29, 2013

Wishlist :)

Bugün itibariyle doğum günüme 1 ay 1 güncük kaldı(30 Ağustos Bayram çocuğuyum ben:)...
Hediye almayı ve hediye vermeyi çok seven biri olarak doğum
günüm en sevdiğim gün olarak başı çekmekte :)

Çok şükür istediklerimi alabilen biriyim, ama bazı şeylerin de hediye olarak gelmesi paha biçilemez tabii :) Blogumun olmasının en güzel yanı da ne istersen açık açık yazabilmek sanırım;P

Bu sene doğum günümü kalabalık kutlamak istiyorum..

Umarım başta Sevgilim ve Kardeşim, sonrasında da tüm dostlarımın yanımda olduğu bir gün olur.. Hep başkaları için organizasyon yaptım belki benim için de bişeyler düzenlenir kim bilir :)

Bakalım bu seneki doğum günümde neler istermişim;





1) Melissa Vivenne Westwood Anglomania + Lady Dragon VII

Uzun zamandır Melissa V.W. tasarımı bir ayakkabı istiyorum.. Ama maalesef bir türlü edinemedim denk gelemedik yollarımız kesişmedi.. Hani zorunluluktan değil ama olsa fena olmazdı dediklerimden :)


2) SPA + Cilt bakımı + Mani+Pedi:

Bütün günümü yumoş yumoş olarak geçirebileceğim, çıktığımda pamuk gibi hissedebileceğim bir gün geçirmek istiyorum.. Bu sene omuzumdaki sinir düğümlenmesinden dolayı masaja her zamankinden çok ihtiyacım var.. Cilt bakımıyla manikür&pedikür de bonus olsun mesela :)



3) Meyve Çiçekleri;

BonyFood Marmaris' e meyve çiçeği yollayamadığı için bu isteğimi ya Sinem evde çilekleri muzları daha önceden de yaptığı gibi saatlerce uğraşıp benmari usulu eritilmiş çikolataya batıra batıra yapacak ya da ne bileyim yiyemicem işte.. Varsa yapan bi yer mutlu olurum tabiki :)



4) Taşlı Sandalet;

Güzel güzel elbiselerimin altına giyebileceğim taşlı, krem rengi bir sandalet istiyorum ama bulamadım henüz... Bakalım bulabilirsem alıp bu listeden sileceğim:)


5) 2 Kişilik Tatil;

Neresi olduğunun önemi yok... Tek istediğim 2 geceliğine kaçıp uzaklaşıp denize girip kitap okumak o kadar...



6) Wayfarer Güneş Gözlüğü;

Bu modeldeki güneş gözlüğüm çok çizildi ve maalesef kullanamıyorum.. Çok gözlüğüm var ama bu modelin yeri bende ayrı :)


7) Bu isteğimi içimde tutuyorum. 7 uğurlu rakamım olsun. 
Allahım sen konuyu biliyosun. amin ! :)



Doğum günlerimiz nasıl olursa olsun, en güzeli tadımız, tuzumuz, huzurumuz olsun...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder