Salı, Temmuz 23, 2013

Makyaj Malzemesi Alışverişi (Tekin Acar)

Uzun zamandır aklımda olan farları ve makyaj bazını Tekin Acar' da bulmanın tarifsiz mutluluğu içindeyim :) simli far sevmiyorum, kadife kıvamında toprak tonları arıyordum ki dün bi bakalım bakalım diyerekten kendimizi attığımız mağazadan bu güzel makyaj malzemelerini ve  saç bakım spreyini kaptım..

Gözlerimle ilgili devamlı bir yaşarma problemim olmasından dolayı sıradan göz kalemleri ve rimeller kullanamıyorum. Bu kalemin akmadığını duyunca bir deneyeyim diyerekten hop kaptım. Markası Collistar, İtalyan bir markaymış çok güzel rujları ve farları da var bilginize..
Ayrıca TCA Studio Make-up denilen ve Tekin Acar'ın kendisine ait olan markanın 2 adet farını ve makyaj altı bazlarını da deneyerek aldım..Baz kesinlikle topaklanma yamadı ve A vitamini içeriyormuş çok güzel bir krem kıvamında...

Çok geniş bir ürün yelpazesi var fiyatları gerçekten makul...
Bugün farlarını ve kalemini kullandım.. ve durumdan çok memnun kaldım..
Tek sıkıntı hem benim hem Sinem' in aldığı makyaj bazlarının pompalarının çalışmaması.. Bugün gidip değiştireceğim..

Sanıyorum yeni makyaj gözdelerim TCA Stuio Make-up olacak...


Bu sevgili TONY&GUY saç spreyinin de içinde deniz suyu etkisi varmış efenim.. Hani denizden çıkınca saçlarımız çok güzel şekillenir ya he işte öyle bişeymiş. Denemekten zarar gelmez diyerek aldım hemencecik.. sabah kullandım, ilk izlenim çok güzel bir kokusu ve gerçekten etkili bir şekillendirme özelliği var..
Saçlarım kendinden dalgalı ama şekile sokabilmek için mutlaka bir dış etkene ihtiyacım var... O etken bu sprey olabilir :)

Tavsiye ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder