Perşembe, Ağustos 01, 2013

1 Ağustos & Mutluluk & Son Zamanlarda Durum


Yılın en sevdiğim ayı başladı :)
Umuyorum bugünkü mutluluğum bütün ay boyunca devam eder ve tam 1 ay sonra bugün yüzümde kocaman bir gülümseme olur...

Güzel günler geçiriyorum şu ara, babacığımın hediyesi elektrikli mopedimle pır pır geziyorum tozuyorum, annemin standına gidip hatunlarla muhabbet ediyorum, evde oturup eski filmleri izliyorum, kardeşimle takılıyorum,... Kısacası şu ara mutluyum...

Yaz aylarında sanıyorum yemek yiyemeyen sadece ben değilim.. Sabah kahvaltısı dışında canım hiç bişey yemek istemiyo... Sabah öyle akşam incirle yaşayabilirim sanırım öyle bir aşk var aramızda...
Ağustosu sevmemin diğer nedeni de incir mevsimi olması olabilir bence :)





Geçen akşam Brad Pitt'in son filmi Dünya Savaşı Z' yi izlemeye gittik sevgiliyle... Açıkçası tipik bir Hollywood filmi olmuş.. Sevdimmi? -ıı ıh hayır, hatta baya baya uykum geldi filmin ikinci yarısında.
Yani sinema filmi değil ev filmi...

Dan Brown'un Cehennem'i ni  bitirdim geçtiğimiz haftalarda... Ve diyebilirim ki çok etkilendim... İnsan ırkının durdurulamayan şekilde çoğalmasına  atıfta bulunmuş yazar... Dan Brown' un tüm kitaplarını soluksuz okuduğum doğrudur, ve aynı hazzı sevgilimin de yaşamasına vesile oldum. Mutluyum :)
Bu aralar bende durum budur. Siz de ne var ne yok?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder