Pazar, Temmuz 21, 2013

Plaj Günlüğüm Vol. 1


Nası bi severim yaz aylarını...
Deniz, güneş, kum ....
Bir incecik elbise, bi terlik kurtarır günü..
Dün yine sahildeydik sevgiliyle.. Sabahtan akşama kadar tadını çıkardık günün :)


Marmaris' i yazları pek bi seviyorum ben :)
İstediğimiz zaman denize cup atlama özgürlüğümüz var he biz öle yapıyormuyuz hayır :) Ama olsun elimizin altında böyle bir imkan olduğunu bilmek güzel :)

Şimdi gel gelelim plaj çantamızın içinde neler varmış;





Açık tenli olduğumdan mütevellit, iyi koruyucular kullanmadığım zaman yüzümde güneş lekesi çıkıyor...
Ama bi yandan da bembeyaz kalmayayım istiyorum, bende Roc' un 30 faktorlu yüz koruyucusunu kullanıyorum.. Mutlaka her sabah evden çıkmadan önce yüzüme koruyucu kullanıyorum.

Ayrıca Nivea' nın havuç özlü bronzlaştırıcısı, Sebamed' in 30 faktörlü sprey koruyucusu ve yine
Nivea' nın mis kokulu güneş sonrası kremleri benim bu yaz plaj çantamın en önemli figürleri.
Şöyle söyleyebilirim ki bronzlaştırıcı kremi hem koruma hem bronzlaştırma etkisine sahip olduğu için abartısız şekilde istediğiniz tona dönüşebilirsiniz.. Güneş' in zararlı etkilerinden korktuğum için saatlerce güneş altında şezlonglarda yatanlardan olamadım asla, o nedenle bu bronzlaştırıcıyla denize girerken çook güzel bir ten rengine kavuşabildim. Güneş altında kalmak zorunda olduğumda ise koruyucu kremim Sebamed' e buladım kendimi :)









Aşağıdaki liste benim standart plaj çantası listem. Ve bu şekilde çıktığım zaman asla keşke şunu da alsaydım demiyorum .. Tabi ki herkesin istekleri ihtiyaçları farklıdır ama temel olarak durum bundan ibaret sanırım :)

Tam teşekküllü bir plaj çantasının içinde bulunması gerekenler;



1) Havlu
2) Şezlong için Havlu Peştemal
3) Güneş Gözlüğü
4) Koruyucu Kremler, Bronzlaştırıcılar, dudak koruyucu krem
5) Tarak & Toka
6) Pareo  ya da Bikini üstüne giyilebilecek bir tshirt
7) Şapka
8) Yedek Bikini / mayo
9) Kitap & Kulaklık
10) Kağıt Mendil & Sakız






Terlik: Birkenstock, Tshirt:LCW, Gözlük: Koton

Haydi denize, iyi eğlenceler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder