Pazartesi, Temmuz 15, 2013

Pronovias 2014 Gece Elbisesi Koleksiyonu

Pronovias Markasına olan aşkım aşikar... Çizgileri, modelleri bendi benden alıp götürüyor baktıkça...
Yakın zamanlarda kuzenimin düğünü ardından kardeşimin nişanı var. Abiye elbise arayışlarım başladı. Maalesef online satış sitelerimiz abiye konusunda çok başarısız. E Marmaris' te de öyle güzel güzel gidip alışveriş yapabileceğiniz mağazalar yok.. Bize mecbur İzmir yolları....
Kardeşim için önümüzdeki günlerde bir ön araştırma gezisine çıkacağız...






Neleri nerelerde bulduğumuzu paylaşacağım sizinle... Fotoğraflı falan güzel bir dosya oluşturmayı umuyorum :)

Pronovias' ın 2014 yılında abiye elbiseleri Baş Nedime ve Coctail olarak ikiye ayrılmış, aşağıda en sevdiğim modelleri listeledim.. Bunlardan birini üzerimde görmeyi umuyorum.. Kısmet :)




Baş Nedime Kreasyonu




Coctail Kreasyonu




Dün gece kısmen güzel kısmen sinir bozucu bir rüya gördüm... Açıklamasına baktım güzel şeyler yazıyordu.. Umarım gerçek olur. Amin!

Sevgiler,

4 yorum:

  1. Merhabalar canım,
    Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Selda :)
      Ağzımın suyu akarak takipteyim :):)

      Sil
  2. Merhabalar Ece hanımcım,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim, hemen izlemeye aldım :))
    Bana da beklerim.
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşebilmek dileği ile,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil