Çarşamba, Temmuz 10, 2013

Ne Giymişim Vol. 3

Can sıkıntıları, bunalımlar, aşırı stres... Bizi bunlar bitirecek biliyorum...
bu ara gerginim, mutsuzum, canım sıkkın. Allahtan çok uzun sürmüyo bu ruh halim.. Ben kendimi iyileştiremesem, sevgilim beni iyi ediyo...

Neyse bu ruh halinden çıkalım, ve uzun zamandır yapmadığım ne giymişim acep postumuza başlayalım:)

Malum Marmaris kavurucu sıcak, ama çok ilginç bu sene temmuz ayında olmamıza rağmen akşamları hırkasız üşüyoruz:) ki bu evet bizim için bulunmaz nimet..



Bu sene krem tonlarıyla dolu bir dolabım var .. Aldığım şortlar tshirtler hep krem, bej...
Tshirtüme aşık olarak aldım, aşkımı anlattım.. Gerçek bir aşk hikayesi asla bitmez dedim:), ayakkabılarım 4 sezon öncesinin olabilir, o kadar iyi baktım onlara yani ve kendileriyle ilk günkü aşkımı yaşamaya devam ediyorum..
Gözlüğüm bu sezon, çantam ve pantalonumda aynen..


Gözlük; Koton / Küpeler & Yüzük : Rodos'ta çarşıda bir mağazadan 
Çanta Mudo / Pantalon LCW / Tshirt: Only/ Ayakkabılar French Connection



Küpelerim tek taş şeklinde, yo yo hayır kesinlikle bir mesaj falan vermeye çalışmıyorum :)

Öptümmm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder