Salı, Temmuz 02, 2013

AŞK BUGÜN TÜM BEDENİM, RUHUM....

1 senenin bu kadar çabuk geçeceğine inanmazdım...
Bu kadar aşık olunabileceğine de... Birisinin elini her tuttuğumda midemde kelebekler uçuşacağına, bir sene boyunca bıkmadan usanmadan bıdı bıdı konuşmama dayanabileceğine, bencilliklerimi yok edip, sivri köşelerimi törpüleyebileceğine de asla inanmazdım...
Gözlerimin içine böyle aşkla bakılabileceğine, kafamı omzuna koyduğumda böyle huzur bulabileceğime...
Ben böyle bir şeyin varlığından habersizdim...
Bunu yakalayanlara da imrenerek bakardım ne güzel bulmuşlar birbirlerini derdim...
Bütün egolarından kurtulmuş, tek amacı mutlu huzurlu olmak isteyen bir adamla birlikteyim... Benim bütün huzursuzluğumu bir cümleyle alıp götüren, söylediği tek bir kelimeye beni dünyanın en mutlu insanı yapan...Tam 1 senedir gecem, gündüzüm olan bir adamla...
Yanımda o olsun, o elimi tutsun dünyanın neresinde olursam oluyum evim orası olur diyorum...
O yanımdayken hiç bişeyden korkmuyorum...
İyi ki varsın SEVDİĞİM, iyi ki benimsin, iyi ki olduğun gibisin...

1. YILIMIZ KUTLU OLSUN, DAHA NİCE YILLARIMIZ OLSUN BERABER!...

3 yorum:

  1. ececim nice uzun yıllara inşallah,Allah mutluluğunuzu bozmasın çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Esracım canım benim,aminnn inşallah :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil