Perşembe, Haziran 27, 2013

Bir kaç farklı Kendin Yap Önerisi - DIY!


En sevdiğim konu kendin yap konusu olabilir:)
El işi dersleriyle birlikte merakım başlamıştı, aslında hiçbi zaman eline tığ ve ip alıp el işi yapan bi küçücük turşucuk olamadım. Elim hep daha eğlenceli şeylere gitti, hem dedim nasılsa annem tarafında hazır yapılmışı var en olmadı bana bunu yapcak 5 tane teyzem var ondan elimi sürmedim, ve evet işin gerçeği 1 ters 1 düz dışında örgü örmeyi de beceremiyorum, yaptığım tek şey 1 tanecik atkı :) unutuyorum şiş alttanmı geçiyodu üstten mi  :)

Neyse Konumuz Kendi Kendimize Neler Yapabiliriz?
Ben şu sıra yastık yapıyorum demiştim, parçaları birleştirdiğimde yayınlayacağım yaptıklarımı.. Onun dışında zımbalarla çok hazır neşirim konduracak yer arıyorum:)



Aşağıda nikah şekeri olarak kullanabileceğiniz örnekleri hem uygulaması, hem malzemelerini temin etmesi kolay hemde maliyeti düşük;


1 2  3

1) Bu kavanozun içini şekerle, ev yapımı reçelle ya da fındık fıstıkla doldurabilirsiniz.
2) Deniz yıldızlarına kurdela bağlayıp isterseniz tül içine şeker doldurabilirsiniz.
3) Toptan alacağınız çikolatalar için değişik değişik desenlerle kaplayabilir, kudela ve stickerlarla süsleyebilirsiniz.

Bunlarda eviniz için;
456

4) Sahilden toplayacağınız çakıl taşlarıyla yazın terliklere kışın çizmelere güzel bi yer açabilirsiniz
5) Sade bir abajuru çalı çırpıyla değiştirebilir, farklı bir objeye sahip olabilirsiniz
6) Ben de bunu yapmak istiyorum işte. Evinizin küçük odasını hobi odasına çevirip, ikeadan bir dolap alıp içini bütün ıvır zıvırınızla doldurabilirsiniz.( Annem ben evlendikten sonra yapıcakmış bunu 1 oda boşa çıkınca:)

Hadi kolay gelsin :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder