Pazar, Temmuz 07, 2013

Son zamanlarda;


Dan Brown' un Cehennem' ini okuyorum,

Bol bol karpuz peynir yiyorum,

Közlenmiş mısıra yeniden aşık oluyorum,

Yeni yerler yeni tadlar keşfediyorum,

Topuklu ayakkabı giymiyorum,

Sık sık yürümeye çalışıyorum,

Omuz ve boyun ağrısı çekiyorum,

Masaja gidiyorum,

Anneme evde yardım ediyorum, bol bol temizlik 
yapıyorum,

Saçlarıma sıcaktan fön çekemiyorum,

Bronzlaşıyorum,

Dondurmanın dibine vuruyorum,

Ama en çok gelecekle ilgili hayal kuruyorum ve gerçekleşsin diye dua ediyorum....






Bugün canımın ta içinin doğumgünü... 
İyi ki doğdun meleğim iyi ki varsın....
Seni çok seviyorum :)





Ps. O mükemmel etleri, 1. senemizi kutlamak için gittiğimiz D Hotel Grand Azur'un üzerine bu sene açılan, Nusr-et konseptinde olan Steak-Bar' da yedik, aşık olduk.... Lokum'u denemenizi şiddetle tavsiye ederim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder