Perşembe, Haziran 20, 2013

Bavulumu toplasam tatile çıksam....

Bir turizmci olarak yaz aylarında tatile çıkmaya hasret kaldım. Tatilimiz ancak 1 gece 1 günden ibaret olabiliyor maalesef:( arada izin alabilir de kaçabilirsek eğer 2 güne uzatabiliyoruz...
Sırf bu yüzden turizm işini bırakabilirim diye düşünüyorum son zamanlarda sık sık...
Önümde gözüken en yakın tatil programım Rodos şu anda... Temmuz ayında cuma akşam gidip pazar sabah dönmeyi programlıyorum, bakalım uzun dönem vize verirlerse en azından bu programı bütün bi yaz boyunca hafta sonlarına uzatabilirim:) En son 6 aylık vize aldığımı düşünürsek sanırım bundan sonraki bi senelik olacaktır...Umarım:) Başvuru sonucumu bekliyorum....
Tatillerimi güzel değerlendirmek isterim, tüm tatil boyunca yan gelip yatmayı sevmem, alışveriş yapıyım geziyim göriyim isterim.. Şezlongdan kalmayıp deli gibi uyuşukluk yapacağım tek tatilim balayım olucak sanıyorum :)

Şimdi gelgelelim nerelere gitsek konusuna;











Şimdiye kadar defalarca Rodos Adası olmak üzere, Roma, Paris ve Moskova 'ya gittim. Rodos' u şu yazımda anlatmıştım, belki detaylı bir postu da Roma ve Paris için yapabilirim bigün, ama o gün bugün değil :)

Kısaca detay verecek olursak Roma' ya aşık oldum, Floransa' ya bayıldım, Napoli Kasımpaşa gibi, Paris mutlaka görülmesi gereken bir şehir büyülü gibi, Moskova' ya kışın gitmeyin..

Kısa vadede gitmek istediğim şehirler; Barselona, İbiza, Brezilya, Nairobi, Cape Town, Dubai, 12 Adaların tamamı..


Uzun vadede ise Newyork ve Los Angeles' a gitmeden ölmemek gibi bir niyetim var:), ayrıca St. Petersburg' a gidip beyaz geceleri mutlaka görmek istiyorum, bir de adını duyup araştırdığımdan beri Mauritus' a gitmeyi hayal ediyorum işte orada şezlongdaki balayı hayalimi hakkıyla yerine getirebilirm :)...
Umarım görmek istediğim her yeri sevgilimle birlikte görme şansım olur...Amin :)


Bi de safari yapacağım mutlaka:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder