Cuma, Nisan 26, 2013

Home Sweet Home ...

Beni tanıyanların da bildiği üzere henüz bi evlilik hazırlığım falan yok ama buna rağmen uzun zamandır çeyizim için beğendiğim herşeyi alıyorum. Bi yerden başlamak lazım dedim ve bi gazla bi çok şeyi aldım hatta çoğunu da online alışveriş yoluyla aldım.

Sevgili Limango' nun bu alışverişlerimde katkısı büyük. Çok güzel rakamlara çok güzel şeyleri hooop kaptım..

Şimdiii yardımcı olması açısından nereden ne alınır adlı yazımla karşınızdayım:)



www.bernardo.com.tr  sitesinde harika eğlenceli ürünler bulmak mümkün, şu anda anneler günü dolayısıyla da bir kampanya yapmışlar ki tadından yenmez. 1 alana 1 bedava diyorlar :O
Şu aşağıda gördüğünüz ROSY 24 parça yemek takımı 399-TL.
Şirin değil de ne? Ayrıca mutfağınız için kullanışlı birçok ürünü de yine Bernardo' dan temin etmeniz mümkün..





English Home' un çiçekleri böcekleri pastel tonlardaki yeşilleri pembeleri morları... insan evinde bu renkleri kullandığı sürece çıkası gelmez ki dışarı.. 12 ay baharı bu renklerle yaşamak mümkün:) Sanıyorum gelecekteki evimde bi odayı baştan aşağı English Home un ürünleriyle döşeyeceğim:)
Onlar da yine anneler gününe özel tüm yatak örtülerinde %50 indirim kampanyası başlatmışlar.




Bu sevimli berjere bayılıyorum kendisi 599-TL 'den 449.99 -TL ye düşmüş :)


http://shop.noblelife.com.tr ben kendime Limango' dan kahvaltı seti aldığımda tanıştım NobleLife ile.
Açıkcası hiç görmemiştim mağazalarda ve kalitesini görünce 6 kişilik aldığım kahvaltı takımını 12 kişilik yapmak için devamlı Limango'yu kontrol eder oldum ve amacıma ulaşıp günlük takımımı 12 kişilik yaptım pek de iyi oldu:)

Şimdi gözüm 86 parçalık yemek takımlarında online alışverişe açılması Marmaris' te bulmak mümkün olmadığı için efsane oldu:)





http://tac.com.tr/satis/ Annemin takıntılı olduğu konulardan biridir aldığımız şeylerin kaliteli olması. Ucuz mal alacak kadar zengin değilim der hep. bu durumda anasının kızı olarak benim de çok ucuz şeylere kaçmamam normal sanıyorum:)
Yorganlarımın hepsini (3 çift kişilik, 1 tek kişilik) ve yastıklarımı Taç'ın online sitesinden aldım. Hemde inanılmaz güzel bir indirimle 1. yi alana 2. si % 50 indirimle...




http://www.ecobellahome.com Şimdiye kadar en sevdiğim nevresimi Ecobella' dan aldım sanıyorum:) ki o zaman kendilerinin online alışveriş imkanı yoktu Markafoni' den hoop kapmıştım:)
Çok abartılı şeyleri sevmem gerçekten fırfırlı, pullu, şaşaalı şeyler çok bana göre değildir.. Ama şu aşağıda gördüğünüz cici takımı almadan edemedim. Hani o mutlaka alınması gereken nevresim takımı! vardır ya işte benim için bu o.




www.altincicadde.com adresinde ev dekorasyonuyla ilgili bir çok ürünü bulabilirsiniz. Tasarım ürünler de bu gruba dahil.

www.evim.net adresinde yine birçok ürüne kolayca ulaşmanız mümkün. Günlük olarak takip ettiğiniz takdirde  gerçekten uygun fiyatlara güzel ürünleri kapabilirsiniz.

www.markafoni.com adresinde günlük olarak çok fazla olmasa da ev ve yaşam ile ilgili ürünlere yer veriliyor.

daha bahsedebileceğim onlarca alışveriş adresi var. Belki başka bir yazıya.. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder