Pazar, Nisan 28, 2013

Dost Ayağa Bakarmış...

Geldi bahar aylarııı, gevşer gönül yayları.... demeyeceğim tabiki de gevşicek gönül yayım yok benim:)

Bahar ayları geldi sevgili ayacıklarımız gün yüzü gördü şükür.. Bugün terliklerimle açılışımı yaptım:)
Ayakları her daim üşüyen biri olarak diyebilirim ki, evet sabah evden çıkarken üşüdü ama şu anda bi sıkıntı yok:)


Bildim bileli ayaklarımla hep bi problemim oldu, ayaklarım ince olduğu için uygun ayakkabı bulamadım, boyun uzun düz giyiyim dedim ayaklarım ikiye yarılır gibi ağrılar çektim, topuklu giydim maksimum 3 saat dayanabildim parmaklarımı mahvettim....
Ama kadın işte karşı koyamıyo topukluya illaki istiyosun giymek..
Ben yazları çözümü Birkenstock ta buldum... ağrı sızı yok, fıldır fıldır gezebilirim bunların üzerinde saatlerce.
Online alışverişin dibine vuran ben ne hikmettir ki istediğim modeli asla indirimde yakalayamadım ve paşa paşa 199-TL verip aldım eczaneden geçen sene... iyiki almışım helali hoş olsun.. Giymeyi öyle bi abartabilirim ki gece elbisesinin altına bile bunları giyebilirim ki topuklu giydiğimde yanıma yedek bunları alıyorum o derece:)
Bi terliğe bu gada da paramı verilir canımmm enayisiniz siz diyenlerin ayağına bunları geçirdikten sora hemen birer tane edindikleri de bi gerçek:) Velhasıl kelam, pedikürünüzü yaptırın, ojelerinizi sürün, ayaklarınızı güzelleştirin sonra hoop geçirin terlikleri, ayaklar foraaa :):)

Dip Not: yakında bana hediye almayı düşünen varsa kırmızı bi tane daha istiyorum duyurulur :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder