Perşembe, Nisan 25, 2013

Tik Tak Tik Tak...


Koluna saat takma alışkanlığı olmayan bi insana göre zevkli saat seçimlerim olduğunu söylerler:)
Ama saat alacak olsam şu aşağıda gördüğünüz bebeklerden birini seçerdim sanıyorum. Aklıma en çok yatansa Marc Jacobs saatler...

Nautica, spor ve şık tasarımlarıyla kalbimi fethetmiyo değil, alıcak olsam sanıyorum en sağdaki yavruyu alırdım...



Dolce Gabbana sınırlı ama çok şık seçenekleriyle yine DG tutkunlarının kalbini kazanıcak sanıyorum..


Swatch ise bu sezon çok fazla çeşidiyle çıktı karşımıza, uygun fiyatlı şık seçenekleri mevcut. Ben bu yukarıdaki ikisini seçtim...


Sevgili Marc Jacobs, bunlardan birini aşağıda vereceğim adrese kargolarsanız bir ömürlük duamı kazanabilirsiniz:) Ayıramıyorum hepsini çok sevdim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder