Salı, Haziran 16, 2015

Seyahat | İstanbul

İnsanoğlu kuş misali, bir orada bir burada.. 2 hafta önceki Rodos seyahatimden sonra, geçtiğimiz haftasonu İstanbul'daydım...
Düğün vasıtasıyla gitmiştim, ama gitmişken hem annemin elişleri için alışveriş yaptım, hem gezdim, hem çok güzel yemekler yedim, hem de gelinlik denedim :)


Düğün cumartesi akşamı olduğu için Cuma sabahı attık kendimizi sokaklara :) 11:00'da Oleg Cassini'de randevum vardı Bağdat Caddesinde ona yetiştik.. Sadece 4 tane gelinlik denedim, fazla kafam karışmasın diye. Farklı tiplerde denediğim gelinliklerden sanırım bana en çok yakışan A tipi model oldu.. Gelinlik fiyatları için internet sitesinden bilgi alabilirsiniz. Dönem dönem indirimleri oluyor, takip etmekte fayda var... Açıkcası vauw harika oldu budur dediğim bir model yoktu. Zaten kafamda bir şeyler şekillensin diye gitmiştim, öyle de oldu. Ne istediğimi ve istemediğimi çok net biliyorum şu anda :) Markanın en güzel yanı fotoğraf çektirmenize asla karşı değiller, hatta kendileri söylüyorlar fotoğraf çekebilirsiniz diye. Ben de çektirdim tabi ki bakıp bakıp duruyorum :) Gelinlik denemeye gideceklere kesinlikle az da olsa makyaj yapmalarını ve saçlarının fönlü ya da derli toplu düzgün olmasını tavsiye ederim çünkü aynaya baktığınızda resmin tamamını ancak o şekilde görüyorsunuz.
Cadde Cookshop'ta harika bir öğle yemeği sonrasında önce Kadıköy'e oradan vapurla Eminönü'ne attık kendimizi..
Eminönü'nde yok yok.. Gerçekten yok yok.. Aklınıza gelebilecek herşeyi arayıp bulmanız mümkün. Bir sürü han var hepsinde farklı ürünler var. Mesela bebek eşyası mı almak istiyorsunuz, hop bir hana giriyorsunuz A dan Z ye her şey var, doğduğunda kapısına asılacak süsüne, doğumgününde kullanılacak parti malzemesine kadar. İnanılmaz kalabalıktı ve hava o kadar sıcaktı ki dedim buraya yazın gelinmez en güzeli sonbahar. Gideceklere tavsiyem alışveriş amaçlı gidiyorsanız yanınızda kesinlikle tekerlekli bir valiz olsun. Ben kına & düğün ıvır zıvır alışverişine giderken kesinlikle yanıma alacağım. Ve kesinlikle benim sahip olduğum gibi yanınızda oraları avucunun içi gibi bilen yakınlarınız olsun...

Kısacası çok eğlendiğim, güldüğüm bir haftasonu oldu.  Yalnız farkettim ki büyükşehirde düğüne gitmek bile zor, ulaşım ciddi sıkıntı. Önce elektrikler kesildi kuaföre gidemedim, kuaföre gittim saçımı çok kötü yaptılar Allahtan birisi farketti baştan yaptı ama bu seferde geç kaldım, durakta taksi bulamadım.. Taksi buldum ama düğüne gidene kadar nemden saçım bozuldu.. 
O kadar sinirim bozuldu ki kendi kendime söz verdim, bundan sonra İstanbul'da akraba düğünü dışında düğüne gitmem diye. Zaten arkadaşlarımın çoğu da evlendi :) 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder