Perşembe, Haziran 04, 2015

Düğün Hazırlıkları | Karar verdik...

Ta taaammmm....
Evet ben de sonunda o başlığı attım :) 
Ve tabi ki blogumda bir Düğün Hazırlıkları köşesi olacak ne bekliyordunuz :) 
Öncelikle hemen belirteyim yakın bir tarih değil 11 ay var daha ancak bu kararı alalı tam 1 ay geçtiğine göre bence zaman çok çok hızlı akıp gidiyor :) 
Kış gelini olmak istemediğim için mayıs ayında yapmaya karar verdik...
Yapılacak çok şey var evet.. çok eksik var.. ama çok da heyecan var...
Düğün.com sitesine üye oldum, oradan destek alıyorum dersem yalan olmaz.. O kadar güzel özetlemişler ki kaç ay kala ne yapmak gerektiğini... Bizim şu anda bir bütçe belirlememiz, düğünümüzün kaç kişilik olacağına karar vermemiz, ailelerimizde konuşup detayları netleştirmemiz, nasıl bir düğün istediğimize karar vermemiz gerekiyormuş...
Nasıl bir düğün istediğimize uzun zaman önce karar vermiştik zaten.. Önemli olan istediğimiz yerde yapabilecek miyiz, yoksa başka seçenekler mi araştırmak zorunda kalacağız?...
Sorular sorular...




Ev eşyası konusu ise tam bir muamma, zira her gün fikrim değişiyor :) Bir tek beyaz eşya konusunda çok netim, onun dışında kalan kısımda ise kafam her gün ayrı çalışıyor :) 
Ufak tefeklerde pek bir eksiğimiz yok çok şükür, bir tek büyük yemek takımım yok, onu da alırım en kısa zamanda diye düşünüyorum...
Yıllarca almışım da almışım, evde 2 baza altı, bir sandık ve bir dolap eşyam var :)

Evi ne zaman tutmalı, içini ne zaman döşemeli, mekanı ne zaman ayarlamalı, kaç kişi çağırmalı vb. sorularla kafam her gün dolup dolup taşıyor :)
Evet duyar gibiyim Ececim daha dur çok var dediğinizi ama inanın bana çok yok, biliyorum zaman su gibi akıp gidecek ve ben bu dönemi en stressiz, en mutlu şekilde atlatmayı diliyorum :)

Ha bir de gelinlik konusu var ki bence o başlı başına bir başlık hatta blog konusu :) 
Aklımda hiç bir şekilde net ben şunu istiyorum diye bir şey yok. Bilmiyorum yani ne istediğimi.
İstanbul'a gideceğim yakın bir zamanda ilk randevumu Oleg Cassini'den aldım..
En azından gideyim bir deneyeyim diyorum belki aklımda net bir şeyler oluşur.. Belki sonra sırf zevk için bile bir kaç mağaza gezip gelinlik deneyebilirim e bu da işin eğlenceli kısmı olur :)

Hazırlıklara tam anlamıyla giriştiğimde buradan da detayları yazmayı planlıyorum.

Bakalım bizi neler bekliyor :)
Şans dileyin...

3 yorum:

  1. Harika bir haber bu , Bende mayıs ayında evlenmiştim , ev tutma işinide sezon başlamadan hallet derim canım biliyorsun Marmaris'te sezon açılınca ev bulamıyorsun ya da çok fazla kira istiyorlar.
    ben bir buçuk iki ay önceden tutmuştum . Bunlar çok güzel şeyler şimdiden keyfini çıkar diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet canım keyifli ve stresli zamanlar :) bakalım napıcaz :)

      Sil
  2. Bu arada mimledim seni :)

    YanıtlaSil