Perşembe, Mayıs 21, 2015

Ürün İnceleme | Benefit ''the POREfessional''

Bazı ürünlerin çok abartıldığını düşünüyorum. Bu da onlardan biri..
Bu aldığım pürüzsüzleştirici makyaj bazıyla ilgili pek olumlu düşüncelerim olmadı açıkçası... Tamamen bitirip öyle yazmak istedim. Bitirdim çünkü gerçekten bu boyda bir ürün için (22 ml) 99,00-TL vermek benim için ciddi bir kayıp oldu...

Ürün bize neyi vadediyor  : Gözeneklerin ve ince çizgilerin görünümünü azaltarak mükemmel, pürüzsüz bir cilt sağlarken, ipeksi, ince yapısıyla kolayca uygulanıyor, cildin daha yumuşak olmasını ve daha canlı görünmesini sağlıyor. Parfüm ve yağ içermez. Gözenekleri tıkamadan gizler. Makyaj altına ya da üzerine rahatlıkla uygulanabilir..

Benim için ise dediğim gibi  bir hayal kırıklığı oldu. Cildime uyguluyorum, sorun yok gibi gözüküyor, dedikleri kadar yumuşak, yağlı değil ama ciddi bir sıkıntısı var..
Elimi yüzüme sürünce ürün topak topak oluyor.. Özellikle dudak kenarlarında bir süre sonra beyaz beyaz topaklanmalar meydana çıkıyor.. Dediğim gibi sırf atmak istemediğim için paketi bitirdim.

Bir daha alır mıyım? Almam.. Alayım mı diye sorana da mani olurum. Bunun yerine çok daha uygun makyaj bazları var onları kullanabilirsiniz diye düşünüyorum...



4 yorum:

  1. merhaba tatlım oysa öv öv bitmeyen bir ürün :) merak etmiyor değilim bu arada objektif yazından dolayı tebrik ederim:) bloğunu teadüfen buldum ve takibe aldım bende bloğuma beklerim bloglaşırız öpüldün:))

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) merhaba hoşgeldin. Olabildiğince açık olmaya çalışıyorum ürün yorumlarken:) Ben de hemen ışınlanıyorum bloguna :)

      Sil
  2. Guerlainin makyaj bazı çok güzel :) O bundan daha pahalı 30 ml 225 tl civarında. ama çok güzel gerçekten

    YanıtlaSil