Cuma, Mayıs 15, 2015

Arçelik K8130PV

Ne zaman ki evlilik yoluna giriyorsun, işte o zaman her şey değişiyor...
Mesela fark ettim ki artık makyaj malzemesi alacağım parayla ay evimde şu da eksik kalmasın diye ihtiyaç duyacağım ev eşyalarımı alır olmuşum :) Aman şimdi o allığa o kadar para verilmez diyip biraz uygununu bulmuş aradaki farkla ay yani mutfağımda renkli renkli tabakcıklarım olmasın mı
 der olmuşum:)
Şaka maka yıllardır baya bir şey almışım, şimdi aldıklarımı almaya kalksam eminim ki altından kalkamam... O kadar çok ıvır zıvır var ki artık evde koyacak yer kalmadı.. Annem sık sık alın artık eşyalarınızı kendi evinize taşının der oldu :) 
O da haklı, elini attığı bazadan tencere, dolaptan nevresim kılıfı çıkıyor :)
Yalnız anladım ki eksik bitmiyor. Ki ben öyle aman şuyum da olsun aman bunsuz olmaz diyen birisi de değilim. Ama öyle böyle yavaş yavaş toparlanıyor her şey.

Şanslı insanlardanım ben ama.. 
Başta müstakbel kocam olmak üzere etrafımda hep benim istediğim şeylere kulak kabartan ve benim için alan insanlar var.. Mesela bu sabah hiç beklemediğim bir anda kargo geldi ve ne göreyim, Arçelik'ten beğendiğim pembe el blendırı gelmiş ..
Hatta bir de ayaklı blender da yoldaymış.. Malum biz ikimiz de milksaheke ve smoothy hastasıyız. Artık yapar yapar dururuz evlenince :)
Daha önce de yazdığım üzere Arçelik markasının küçük ev aletlerini seviyorum, ablam da kullanıyor annem de ikisi de şimdiye kadar hiç şikayet etmedi.
Bu tatlı pembe blendıra bayılmıştım zaten, şimdi o da asıl yuvasını bulana kadar annemin evinde misafir :)

Allah bana ve benim gibi evlenecek arkadaşlarıma kolaylık versin diyorum ve yazımı bitiriyorum :)


K8130PV

10 yorum:

  1. canım güle güle kullan. ben de yavaş yavaş alıyorum ama bitmek bilmiyo:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de kiyafet konusunda boyle oldum eskiden surekli hep bir seyler alirdim ve ucuz pahali dinlemezdim simdi ise daha dusunerek aliyorum buna verecegim paraya baska seyler de alirim diyorum sanirim insan buyudukce biraz daha bu yonde hareket ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle önceliklerin değişiyo ister istemez :)

      Sil
  3. Güzel mamalar yap bununla da balböcüğüm :)) Bizim evde feci çeyiz konusunda. Benimkilerle birkaç ev kurulur sanırım da aday yok ki ortada :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapıcam yavrukuş hepinizi beslicem :) sıra sanada geliyo artık bi aday çıkıcak elbet :)

      Sil
  4. Güle güle kullan. Bende smootie yapmak için bakınıyordum bugün. Çok gzel şeyler gördüm. Önerin var mı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) ben genelde meyveli yapıyorum:) çilek muz süt ve dondurma favorim :)

      Sil
  5. Merhabalar mutfağımı ben de pembe yapıyorum, pembe blendır da çok hoş duruyor :) Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, pembe mutfağa çok yakışıyor :) ben herşeyimi pembe yapmıyorum ama araya ufak renkler katıyorum :)

      Sil