Çarşamba, Aralık 03, 2014

www.eceince.net

Uzun zamandır alan adı almak istiyordum, ama hosting di seo ydu bunlarla uğraşmaktan korktuğum için almadım. Bugüne kadar...
Bu sabah ofise gelir gelmez ''ihs'' ye tıkladım ve alan adımı aldım. Maalesef www.eceince.com.'u çoktan almışlar. Kim o Ece İnce çıksın ortaya :D
Neyse alan adımı hemen aldım, ardından bana gelen mailde kullanıcı adım ve şifre vardı, hemen onlarla destek paneline girdim. Yönlendirme için mesaj attım ve buum 1 saatte aktif oldu :)
Ben sadece para ödeyerek alan adımı aldım, geri kalan bütün yönlendirme işlemini ihs benim adıma yaptı. Yine aynı şekilde blogger panelinden giriş yapıyorum, değişen hiç bir şey yok:)
Yani hiç öyle korkulacak bir durum yokmuş :)


6 yorum:

  1. aynısını yaptım bende :)) com. alan Ece kim? Kim o hain? :))

    YanıtlaSil
  2. bende cok korkarak yapmıstım ama gayet kolay oluyor gercekten :) hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) evet ben de şaşırdım bu kadar kolay olmasına :)

      Sil