Salı, Temmuz 08, 2014

Happy Hour | Happy Birthday My Little Sis

Canım blogum, bir süredir ortalarda yokum ve evet ne kadar sitem etsen haklısın ama daha önce de dediğim gibi o kadar çok problemle uğraşıyorum ki bir türlü kafamı toplayamıyorum. Ve evet biliyorum bu benim en büyük bahanem oldu...
O zaman azıcık samimi olalım diyerekten kız kardeş doğumgünüsü detayı paylaşayım azıcık..

Bu sene doğumgününü biz bize kutlayalım istedi, biz de bu isteğine saygı duyduk. E tabi yinede ufaktan bir kaç hazırlık yaptık. Marmaris'in popüler ve güzel mekanlarından olan Yunus Cafe'de Cem Moreno konseri dinledik.. Latin müzikleriyle pek bir eğlendik...

Ben de masamıza biraz renk gelsin diye aşağıdaki ponponlardan ve peçeteliklerden yaptım :) Bildiğiniz üzere özel günler için parti süsleri vb. her türlü ıvır zıvırı pek büyük bir zevkle hazırlıyorum :)








Biraz eksikle bizim güzel ailemiz :)

2 yorum:

  1. İyiki doğmuş kardeşin :) Marmaris'li bir blogcu bende bulduğum için çok mutluyum ... şimdiden tanıştığıma memnun oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pek memnun oldum bloguma hoşgeldin :) tanışırız umarım birgün :)

      Sil