Pazartesi, Haziran 23, 2014

At the Beach Life is Awesome



Her günümüz sıkıntılı olucak değil ya.. Güzel günler de geçiriyoruz elbet..
Dün işte o güzel günlerden birini daha geçirdik...
Cuma günü en sevdiğimiz gece kulübü olan Back'in açılışındaydık, Tan geldi.. Güzeldi baya bir eğlendik.. Tabi cumartesi iş olunca 4 saatlik uykuyla işe gittim, bu nedenle tüm cumartesi akşamını uyuyarak geçirdim :)
Neyse konumuz cuma ya da cumartesi akşamı değil pek tabi pazar günü :)

Pazar günü de sevgiliyle en sevdiğimiz mekanlardan biri olan Beach34'te (İçmeler) tüm gün yattık, denize girdik, dinlendik, muhabbet ettik, çok güldük... Canlarımız arkadaşlarımız ve kardeşim de olunca tadından yenmedi...
Çok şükür yaz geldi, kendimi tam anlamıyla kızgın kumlardan serin sulara attım...


Şapka : Mudo / Bikini Penti / Terlik : Birkenstock / Çanta : Kendi Tasarımım

Bu arada dün altın Kelebek ödüllerini izledim, geceyi sunmaktan sıkılan bir sunucu varken izleyicinin sıkılmaması çok anormal olurdu. Geceye kesinlikle Okan Bayülgen damgayı vurdu, lafını koydu ve gitti, ayrıca bazı sanatçılarımız Gezi'yi ve Soma'yı da unutturmadı, teşekkür ederiz.. Ama en çok etkilendiğim kesinlikle İrfan Değirmenci'ydi.. Konuşmasını dinlerken resmen gözlerim doldu, onun gibi adam gibi adamlara, haber sunucularına ihtiyacımız var diyorum..
Kim ne ödülü almış demeyeceğim çoğu açıdan hayal kırıklıklarıyla doluydu demekle yetineceğim..
Jessica Alba harika görünüyordu, Ece Sükan da çok şık ve çok güzeldi geceden en iyi giyinenlerle ilgili aklımda kalan sadece ikisi sanıyorum çünkü bir çok sanatçı/oyuncu napacağını bilemez halde saçma sapan giyinmişti...

Bu arada çekilişim devam ediyor :) Katılmak için buraya tık tık ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder