Çarşamba, Haziran 04, 2014

Sea, Sun, Sandals

Yaz artık resmen geldi... Her ne kadar hava yağmurlu ve saçma sapan da olsa biz güneşli günlere hazırız değil mi?
Benim gibi çok sıcak memlekette yaşayanlardansanız sandaletler vazgeçilmezinizdir. Her sene mutlaka en az bir sandalet alırım, ayakkabılarımı güzel kullananlardan olduğum için çok da uzun süre giyerim...
Bu senenin favori sandaleti Mel'den aldığım aşağıdaki baykuşlu ciciler :)
Ayrıca bir Birkenstock hastası olarak onlarla da aşk yaşamaya uzun bir süre devam edeceğim sanırım.. Her zaman söylediğim gibi Dünya'nın en rahat ve en hafif terliklerini yapıyorlar.Ben aşağıdaki Gizeh modelinin kırmızı ve bakır renklerini kullanıyorum.  Birkenstock'u olmayanın hemen en acilinden edinmesini tavsiye ederim... Fiyatları bir terlik için evet yüksek ancak inanın bana aldıktan sonra verdiğim paranın her kuruşuna helal olsun diyeceksiniz. Hatta belki bana dua edeceksiniz :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder