Perşembe, Haziran 05, 2014

Intagram Günlüğüm | Dear Diary

Yine bir Instagram günlüğüyle karşınızdayım :)
Sosyal medyaya olan sevgim aşikar, ig' da ilk çıktığı zamanlarda sadece fotoğraflarımı filtrelemek amacıyla kullanırdım zaman geçtikçe ne kadar eğlendiğime şaşırdım, şimdiyse en çok kullandığım program diyebilirim.

Son zamanlarda neler paylaşmışım neleeerr :)



1- Anneler günü kahvaltımız en sevdiğimiz kahvaltı mekanlarından Dost Restaurant'da
2-Yine kocaman geniş ailemiz birlikte en sevdiğimiz kebapçı La Kebap'ta
3-Canım kardeşim göz nurumla canımınz arkadaşımız Derya'nın doğumgününden kalan mutlu suratlar
4-Babamıza sürpriz doğumgünü, tüm süslemeler bana ait :)
5-Minik prensim çikolata kaşıklerken uyuyakalmış.
6-Sevgilimin hediyesi dantelli Supergalarım :)
7-Her cuma masamda unuttuğum gözlüklerimi eve geri getiriyorum:)
8-Marmaris'e DOGO gelmiş, cartoon çantalarına hasta oldummmm
9-Haftanın en lezzetlisi quessedilla, adını söyleyemiyorum ama yemeye bayılıyorum :) Bono pek bi güzel yapar..


Bana instagramdan eceeince olarak ulaşabilirsiniz..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder