Pazartesi, Haziran 02, 2014

OOTD ! White as Clouds

Günaydınnnn,
Hepinize iyi haftalar olsun, Haziran'ın ilk iş günü kutlu mutlu olsun. Ben bu haftaya bomba gibi başlıyorum çünkü dünü çok çok eğlenceli geçirdim:)
Hava Türkiye genelinde olduğu gibi bir yağmurlu bir güneşli kafa karıştırıcı yani :) Bu nedenle biz de denize gitmek yerinde evde kalmayı tercih ettik.. Sabaha mükemmel bir kahvaltıyla başladıktan sonra akşam saat 5 e kadar evde pinekledik... Sonra kardeşimle dedik haydi gezelim, atladık motora İçmeler senin, Marmaris benim gezdik durduk. Hakikaten çok eğlenceli bir o kadar da yorucu bir gün oldu...
Sizin nasıl geçti haftasonunuz?






 Ayakkabı : Superga Lace /  Jean :  Mavi  / Çanta : Vakko / Tshirt : Zara / Gözlük : RayBan

(Meraklısına Scooter : Honda Fizy)

ve evet tshirtümde I'm not a blogger yazıyor :) İnkar mı? Yoo aslaa...

2 yorum:

  1. tişörte bayıldım :)) sen gez bakalım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zara'nın geçen ya da bir önceki sezonu emin olamadım :)

      Sil