Cumartesi, Mayıs 31, 2014

Pratik Fikir | Ev yapımı tonik

Yine bir pratik fikir yazısıyla karşınızdayım.
Bugün size kendi kullandığım tonikten bahsetmek istiyorum. Elma sirkesi ve suyla yaptığım tonik cilt lekelerini engelleme, olanları yok etme, akneyi engelleme ve kurutma etkisine sahip. Ayrıca hakikaten pamuk gibi yapıyor yüzünüzü. Tek sıkıntı burnunuz kokulara karşı çok hassassa eğer ilk 2 dakika sizi biraz rahatsız edebilir.

İhtiyacımız olan bir adet boş şişe, elma sirkesi ve içme suyu, mümkünse elma sirkesi ev yapımı olsun en doğalından yani.



Önce şişeyi yarısından biraz az olacak şekilde sirkeyle dolduruyoruz, sonrasında ise üzerine suyu ekliyoruz, bu kadar :)




Ben makyajımı temizledikten sonra yatmadan önce kullanıyorum bu toniği. Paraben alerjim olduğu için olabildiğince az kimyasal kullanmaya çalışıyorum, kimsayal olanlarda da paraben içermemesine dikkat ediyorum. Neticede doğa bir ürün kullanıyorum, içim rahat :) Birazcık araştırırsanız sizde göreceksiniz ki sirke bin derde deva..




2 yorum:

  1. Ben de banyo sonrası hem saçımı hem de vücudumu sirkeli suyla duruluyorum , yumuşacık yapıyor.Ayrıca sabun , şampuan gibi kimyasalların kalıntılarını temizliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben saçımda da kullanıyorum. No poo yöntemiyle yıkadığım için şampuan yerine karbonatlı su, krem yerine sirkeli su :)

      Sil