Perşembe, Haziran 19, 2014

OOTD | To Turn Orange

Günaydın,
Dışım mutlu gözüküyor ama aslında canım pek bir sıkkın, azıcık da iç dökme postu olsun mu bu?
Eski işimdeyken attığım bir imzadan dolayı çok sıkıntılı günler yaşıyorum, ve nasıl kurtulucağımı inan ki bilmiyorum, bürokrasinin kurbanı oldum resmen... Avukatlar, mali müşavirler arasında gidip geliyorum. Umuyorum yakın zamanda çözülecek, sıkıntılarım bitecek, şu an için tek duam bu... İyi niyet kurbanı oldum resmen..
Ayrıca tam olarak 10 gündür öyle bir hastayım ki... Boğazım şişti, yutkunamaz konuşamaz oldum anca şu son 2 gündür biraz toparladım gibi. Yaz hastalığı evlerden ırak...
Neyse, işte böyle sıkıntılı günler geçirirken azıcık da kafa dağıtmak lazım değil mi? 
Bugünün outfit'i dünden kalma. Malum artık hava iyice ısındı, klimasız oturamıyoruz, şortlarımız gün yüzüne iyice çıktı :) Ve Marmaris için klimasız uyuyamama dönemi resmen başladı ey ahali, gözümüz aydın :) Ayakkabılarım orjinali olmamakla birlikte, Toms'un güzel bir replikası olmuş, nasıl bir rahat anlatamam size... Bunları aldıktan sonra Toms alma isteğim çok feci depreşti..

Bu arada fotoğraftaki balıklara dikkat lütfen, ben onları pek bir seviyorum :)




Şort : Koton / Bluz : Roman / Çanta Deichmann / Ayakkabı : Twigy / Kolye : Koton / Saat : Michael Kors

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder