Cuma, Haziran 13, 2014

Mim | Hem de Mor :)

Hayata Dair blogunun sahibesi canım Aycanım beni mimlemiş, yapmasak olmaz :) 
Burdan da açıklayayım mimlere çok cevap yazamıyorum, özür dilerim mimleyen herkesten, arada yakaladığımı yazabiliyorum :)


1-En çok sevdiğin yönün?
Aklıma koyduğum şeyi illa yaparım. Bazen kötüdür ama genellikle iyi sonuçlanır :)

2-Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
Ben mutluyken bile ağlayan bir tip olduğum için kesin ağlamışımdır :)

3-Diyelim ki sana 3 dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştireceksin.
Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?
1-İyi niyetimi değiştirirdim, çok çabuk güveniyorum ve yara alıyorum.
2-Yine kendimde fazla konuşuyor olmamı değiştirirdim sanırım :)
3-Kim olduğunu yazmayım ama tanıdığım en gaddar, yalancı ve riyakar insanı değiştirir, azıcık adam olmasını sağlardım. Gerçi bana ne faydası var hiç, ama etrafındaki insanlara biraz faydası olsun ailesine saygısı olsun isterdim.

4-Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?
Evet, hatta denize girmeyi en sevdiğim zaman yağmur yağdığı zamandır, denize tatlı bir ılıklık çöker, üşümezsin, yağmur mutluluk saçar resmen..

5-Yaşadığın en gülünç durum nedir?
Hayatım romantik komedi tadında geçtiği için illaki her gün komikli bişeyler oluyor :) 
Yalnız unutamadığım anılardan bir tanesi bir gün havalı havalı yürüyorum dışarıda ayağımda da parmak arası terliklerim var , gözümde gözlüklerim falan, yer ıslakmış meğerse öyle bir kayıp yere kapaklandım ki... dillere destan olur :) 1500 olan havam indi sıfıra :) 

6-Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçseydin kimi seçerdin?
Şimdiii erkek arkadaşım varken bunu cevaplamak olmaz, pas geçiyorum :)

7- Hayatın film olsa hangi aktristin oynamasını isterdin?
Amanda Seyfried

8-Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü aldırmadan ağladın mı?
Evet, dediğim gibi çok ağlarım ben :)

9- Superman mi? Batman mi?
Batman tabiki

10- Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik.
Mesela Eyfel kulesini elektrik direği sanmak gibi.
Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?
Ben çocukluğumda uzunca bir süre kendimi prenses sandım, bunun dışında gördüğüm her şeyi biçimlendirirdim, bulutları pamuk sanardım, ağaçların konuşabildiğini düşünürdüm.. 

11-Hayatın anlamı nedir?
Huzurdur, mutluluktur ve sağlıktır...
Sağlıkla yaşlanacağın, sana huzur veren seni mutlu yapan insanı bulduysan hayatın anlamını çözmüşsündür bir nevi :)


Yapmak isteyen herkes davetlidir :)

1 yorum: