Cumartesi, Mayıs 24, 2014

Yaz gelmiş...

İlk turist memesi denize düştüğüne göre bizim memlekete yaz geldi diyebiliriz...
Yazı seviyorum hemde çok, ama rahatsız edici bulduğum bi kaç şeyde yok değil.
Misal; tamam burası turistik bir yerleşim yeri ama yine de alışveriş yaparken çarşıda pazarda sadece bikiniyle dolaşan hatunları sevmiyorum, string bikinisinin üzerine bağlıyo bi file hop sokaklarda, önümde yürüyen hatuna hanutcular laf atınca ben rahatsız oluyorum.. Ya da üstünde tshirtsüz, deniz şortundan şıp şıp deniz suyu damlayan ve terliklerini sürüye sürüye ofisimize gelen adamlardan rahatsız oluyorum arkadaş. Sahilde takıl öyle istersen çıplak gir umrum değil, ama bu kadar rahat olmaya gerek yok, bu kadar göstermeye gerek yok bişeyleri..

Neyse...

Biliyorum çok ara verdim ama hiç tadım tuzum yoktu, yazmaya gitmedi elim bir türlü...
Bundan sonra yazmaya devam, yine her telden :)

Umarım daha güzel olur herşey...

Şimdilik hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder