Çarşamba, Mayıs 28, 2014

Kim & Kanye

Kimye çiftini o kadar sansasyondan sonra nihayet everdik.. Öncelikle gözümüz aydın olsun :)
Yılın en çok konuşulan düğünlerinden biri olunca ve her şey sır gibi saklanınca ister istemez merak oluşuyor insanda değil mi?
O zaman haydi biraz düğün resimlerine bakıp dedikodu yapalım :)

Öncelikle gelinliğin arkasına tek kelimeyle bayıldım, Givench imzasını taşıyan bir gelinliğe çamur atmak olmaz ama önü sanki biraz daha farklı olabilir miydi?. Duvağının uzunluğu, elbisenin kuyruğu.. rüya gibi...


Kanye'yi takım elbiseyle görmeyi seviyorum Allahı var yakışıyo adama.. Tabi bi düşünmedim de değil acaba zımbalı bir takım, altına sneakers giyer mi diye. Giyseydi de yakışırdı diyorum.. Beğendim...
 

Etraf çiçeklerle dolu, romatik, Floransa'da olan bir düğünden aksi beklenir mi? Hayır..
Kim'in makyajı yine her zaman olduğu gibi muhteşem. Bayılıyorum yüzünü bu kadar iyi tanımasına ve makyajının kusursuzluğuna.. Kendiyle ilgili en iyi olduğu şey makyajı olabilir bence..



Yakıştılar birbirlerine değil mi?



Kaynak :
http://www.eonline.com/news/545405/kim-kardashian-and-kanye-west-s-first-photos-as-a-married-couple-see-the-exclusive-pics-of-the-newlyweds



3 yorum:

  1. Gelinlik arkadan muhteşem ama önden beğenmedim ben de .Neyse darısı bizim başımıza olsun , givenchy olmazsa da terzi münevver ablaya diktiririz gelinliği artık napalım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) valla şekerim Münevver Abla'da bir Givenchy kadar diker eminim :) Darısı bizim başımızaya kocaman bir amiiiinnnn diyorum :)

      Sil
    2. Canımız o bizim yaa :)))

      Sil