Pazar, Şubat 02, 2014

Makyaj Çantam | Gündüz Makyajı

Günaydın, neşeli pazarlar herkese :)
Ben şahsen mükemmel bir cumartesi yaşadım, o yüzden bu pazarı yorgun ama mutlu geçiriyorum:)
Bugünün konusu, Makyaj Çantam...Ben makyajımı evde yapıp çıkanlardan gün boyu yanına malzeme almayanlardanım:) Yanımda sadece Nivea' nın vişneli dudak koruyucusu olur. Ama eğer evde hazırlanamamışsam ve acil çıkmam gerekmişse, yanıma hemencecik bir makyaj çantası hazırlarım...





Çantamın içinde de günlük makyajım için olmazsa olmazlarımı mutlaka koyarım... Çok abartılı makyaj yapmam gün içinde, nadiren olsa bi bordo ruj sürmüşlüğüm vardır :)


1 - BeYu Concealer,
Bunu alalı neredeyse 9 ay kadar oldu. Bitmek bilmedi resmen. İlk defa bununla BeYu markasını denedim. Harika olmamakla birlikte günlük makyaj için kullanılır. 
2 - Sheseido Allık, No: PK304
Allığım neredeyse bitmek üzere, beyaz tenli olduğum için bu renk tam benlik oldu..
3 - TCA, Studio Make up Bronzer, No:BL007
Bronzer olarak daha önceden Clinique kullanıyordum, o bitince yerine bunu almaya karar verdim.
Kesinlikle tavsiye ederim. (TCA Tekin Acar'ın kendi markası)
4 - Missha BB Krem, No:21 
BB kremle tanışmam Missha sayesinde oldu, bu ikinci paketim.. Bu numara tam benim cilt tonum, ilk sürünce bi beyazlık oluyor, daha sonra cilt kendi tonuna dönüyor. Kapatıcılığı gayet iyi, ayrıca bir paket neredeyse 1 sene gidiyor.Kesinlikle tavsiye ederim.  
5 - Sephora Mineral Pudra No:26
Bu pudrayı Benefit Porefessional almaya gittiğimde satış sorumlusunun tavsiyesiyle aldım. Kapatıcılığı gayet iyi ve cildi sağlıklı bir tonda gösteriyor. Tek dezavantajı sıkıştırılmış olmaması, ama sıkıştırılmış olanı da var ben ilk defa deneyeceğim için daha uygun olanı olsun diye bunu almıştım. Tavsiye ederim.
6 - Collistar ınfinito Maskara / Siyah
Yaklaşık 7 aydır Collistar kullanıyorum. Şimdiye kadar Lancome, YSL, Estee Lauder ve Clinique markalarını kullandım. Ama kesinlikle bu maskaraya aşık oldum. Biter bitmez yenisini alacağım. Şiddetle tavsiye ederim.
7 - The Balm Overshadov
Bunu Gratis'ten The Balm'ın NudeTude Makyaj paletini alırken almıştım. İyi ki almışım.. Parlaklığı çok güzel, göz altında ya da üstünde çok rahat kullanılabilir. Tavsiye ederim.
8 - Clinique Almost Powder Make Up, No:02
En çok kullandığım pudram, kapatıcılığı güzel buram buram makyaj yapmışsın hissi uyandırmıyor. 
Tavsiye ederim.
9 - TCA, Studio Make up Far, No: ES08
Bu farı aldıktan sonra NudeTude u aldım. Gece makyaında çok kullanmıyorum. Gündüzleri gözümün üzerinde sedefli bi görüntü olsun istiyosam güzel bir ürün. Alınabilir.
10 - Loreal Gel Eyeliner / Siyah
Bununla ilgili yazımı burada bulabilirsiniz. Şiddetle tavsiye.. 
11 - Ecotools pudra fırçası,  Boyner allık Fırçası, Ecotools kesik uçlu far fırçası
Ecotools ürünleriyle de Gratis sayesinde tanıştım. Şimdiye kadar kullandığım en güzel makyaj fırçaları, kılları dökülmüyor asla ve yumuşacık kullanımı çok rahat.



1- Clinique Chubby Stick No:A81
Hediye gelmişti, çok doğal bir rengi var.  Günlük makyajımda severek kullanıyorum.
2 - Dior addict Gloss no:257
Bunu uyurt dışına çıkarken 3 lü set halinde almıştım. Diğer ikisi nerede bir fikrim yok. Ama buna bayılıyorum.
Kesinlikle tavsiye.
3 - Avon / Oxford Wine
Çok avon ürünü kullanmamakla birlikte, ilk defa rujunu denedim. Hafif yağlı bir yapısı var. Kalemle kullanıldığında daha güzel gözüküyor elbette. İstediğim kadife ton değil ama kullanılabilir. 


İşte bu da benim günlük makyaj çantam, bunu da bir mim olarak sayabilirsiniz isterseniz.
Sizin çantanızın olmazsa olmazları neler? Yazın, linklerini postumun altında yorum olarak paylaşın, tanımadıklarımızla tanışalım, çantalarımızda neler var hep birlikte bakalım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder