Pazar, Ocak 05, 2014

Tasarım, baskı isleri,- eglenceli isler pesindeyim :) -

Bir süredir kendime bir nevi hobi edindim, özel günlerde sevdiklerim için eğlenceli tasarımlar yapıyorum :)
Henüz bu işte usta değilim evet ama yine de çevremdeki herkes tarafından çok beğeniliyor yaptıklarım..
Ayrıca toplu maille gönderilen kutlama, tabela çalışmalarım ve davetiye gibi çalışmalarım da var bol bol :)


Kendime not: Yaptığım işlerin fotoğraflarını çekmeyi unutmamam, çekebildiklerimi de daha iyi kalitede çekmem lazım :)

 Bunlar biraz aceleye geldi, kardeşimin nişanlısı için 1 saatte hazırlanıp fırından çıktılar :)
Mesajlı notlar, 2 adet yuvarlak peçetelik


 Masa yazısı, konuşma balonları, bıyıklar :)


Büyük boy mesajlı not

Yemek üzerine sevimli not :) (Kızlara cupcake li, erkeklere bıyıklı tasarımlar)

Kurabiyeler, cupcake ler için özel notlar

2 yorum:

  1. mimledim sizi :)) kış mevsimi ile ilgili bir mim var. yapmak istersiniz belki :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm Gördüm :) Hemencecik cevapladım :):)

      Sil