Cuma, Ocak 17, 2014

Kıs Mim' i

Evet farkındayım uzun zaman oldu yazmayalı, ama sanıyorum o tutukluk dönemindeyim bende..
Biraz yorgunum şu sıra hem zihnim, hem bedenim çok yorgun... Kış bana pek iyi gelmiyo sanıyorum...

Neyse çıkalım bu moddan :) 
Hayata Dair blogunun sahibesi Aycan beni mimlemiş :) Bende bu vesileyle hem bişeyler yazıyım, hem açılıyım azcık :)


Kış Deyince Aklına Ne Geliyor ?
- Marmaris'in bitmek tükenmek bilmeyen yağmurları 

Favori Kış Aksesuarların Nelerdir?
- Şu sıra en favorim Renkli renkli ördüğüm snoodlarım ve sevdiceğimin aldığı eldivenlerim...

Kahve mi? Çay mı? Salep mi?
- Kesinlikle Çay, sabahları bir bardak çayımı içmediğim zaman huysuz oluyorum ben..

Favori Kış Mumun?
- Çok mum yakmamakla birlikte kokulu mumu pek sevmem, yakarsam eğer kokusuz olan tealight mumları alt zeminini çakıl taşlarıyla doldurduğum kavanozlarda yakıyorum ( bu da bi diy olsun:)

Ruj mu? Eyeliner mı?
- Eyeliner, şu son zamanlarda tekrar gündemde olan jel eyelinerlardan deneyeceğim en yakın zamanda..

En Sevdiğin Kırmızı Ruj?
- Kırmızı ruj kullanmıyorum, bu sene favorim bordo. Onu da Avon'un Oxfordwine olanından aldım. Gayet mutluyum :)

En Son aldığın Kazak?
- Kazak yerine hırkayı tercih ediyorum daha çok. Mudo' dan aldığım yün bordo hırkam son ganimetim.

Çocukluğundan Bir Anını Bizimle Paylaş
- Kastamonu'nun Çatalzeytin ilçesinde büyüdüm ben. Bir kış öyle bir kar yağmıştı ki evin kapısı kapanmıştı. Rahmetli dedem evin kapısından başlayıp ana yola kadar olan bölümü küremişti.. Bizde okulu asıp mahallenin tüm çocukları altımızda poşetlerle kürediği yeri buz tutturmuş akşama kadar kızak kaymıştık :)

Favori Kış Ojen?
- Pastel 75 numara

Kısa Bot mu? Uzun Bot mu?
- Kısa bot (Biker )

Favori Kış Parfümün?
- Lancome Hypnose

Favori Kış Makyaj Ürünün?
- Clinique Almost Powder Pudra

Favori Kış Cilt Bakım Ürünün?
- Clinique Superdifense SPF 25 Bakım Kremi

Kış mı? Ya mı?
- Kesinlikle YAZ


Teşekkür ederim Aycan :)

Ben de bu vesileyle Hilal' imi, MrandMrsBlack'i ve Çilli Porsuk'u mimliyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder