Perşembe, Kasım 14, 2013

2014 | WISHLIST



Yine yeni bir yıla girmemize sayılı günler kalmışken 2014' ten dilediklerimizi yazmamak olmaz değil mi? Sonuçta evrene olumlu mesajlar göndermek lazım :) 
Ben bu sene öyle çok büyük şeyler istemiyorum aslında kendim için, umuyorum hepsine ulaşabilirim.. İstemek ulaşmanın yarısıymış (ya da başarmanın:)

Bakalım neler varmış listede ;





1 - SCOOTER 
Motor ehliyeti alacağım için elektrikli bisikletten normal scooter' a terfi edebileceğim.
Seçtiğim iki marka var tiplerinden dolayı. Kanuni ve STMax. St max ın elektrikli bisiklerini kullandım, çok fazla problem yaşamadım ama scooter için öyle demiyorlar arada kaldım. Ama ehliyetimi alır almaz birini alacağım umarım...

2 - YARI AÇIK KASK 
Bu kaska bayıldım diyebilirim, motorumu alır almaz bu da benim olsun istiyorum :)

3- I PHONE 5S
Artık bu güzellikle birlikte yenilenme vakti gelmiştir belki de :)

4 - LANCOME DREAM TONE 
Beyaz tenli olduğumdan mütevellit fazlaca renk düzensizliği problemi yaşıyorum. Bu ürünün geçireceğini söylüyorlar. Denemek istiyorum.

5- BEYMEN ÇANTA
Bu şekeri istemek için nedene ihtiyacım yok değil mi?

6 - ALTINBAŞ YAKUT YÜZÜK
İlk gördüğüm anda vuruldum sana...

7 - TWILIGHT KUTULU DVD SETİ
Uzun zamandır istiyorum ama kutulusunu bulamıyorum, benim olsun, arşivimde yer alsın arada açıp izleyeyim..

8 - ÜRGÜP
Kendimi bildim bileli girmek istedim Ürgüp' e. Özellikle kış ayında gitmek istiyorum duyduğuma göre karlar altında daha da bir güzelmiş Peribacaları... Bu yıl bu dileğim gerçekleşsin istiyorum...


Umarım 2014 hepimize başta SAĞLIK, MUTLULUK ve HUZUR, sonrasında bolca para ve istediklerimizin hepsini getirir :)

Siz neler istiyorsunuz yeni yıldan ?

4 yorum:

  1. istek listemi aralık ayına saklıyorum :)) istediklerini alıp güle güle kullanman dileğle :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben aceleciyim biraz, ne kadar çabuk yollarsam mesajımı o kadar çabuk elde ederim gibi sanki :)
      senin listeni de merak içinde bekliyorum:)

      Sevgiler,

      Sil
  2. hepsini kardeşime gönder evren ve daha iyilerini de :)

    YanıtlaSil
  3. Listenden birisini daha silebilirsin :)

    YanıtlaSil