Salı, Haziran 11, 2013

Loading.... Mutluluk:)

Bütün olumsuzluklara rağmen bir şekilde kendimizi iyi hissetmemiz lazım dimi?
Geçtiğimiz cumartesi gününü sevgiliyle beraber Turunç'ta geçirdik. Cumartesi sabahı deniz yoluyla (namı değer pat pat motorla) gittik, 40 dakikada Turunç'a vardık.. Hava sıcak ama inanılmaz rüzgarlıydı hatta bi süre sonra fırtınamı çıkacak yaee diye söylenmeye başladım:) Ve evet her zamanki gibi üşüdüm :) 
Heh işte Fidan Restaurant önünde üzerine havlu serip şezlongda uzanan bendim:) 
Mükemmel haftasonuydu, denize girdik, bol bol dinlendik, muhabbet ettik, müzik dinledik... Böyle haftasonlarından sonra haftaya başlamak daha kolay oluyo benim için işe daha iyi motive olabiliyorum.. He ama pazartesi sendromumun da hakkını veririm tabii o ayrı :) 
Bugün de çok güzel bi gün, işlerimin çoğunu sabahtan bitirdim, şimdi sakin sakin ufak işler yaparak günümü geçiriyorum... Güzel olmasının başka bi nedeni de Ablam, Güneş ve Çınar bu akşam 23:30 sularında burada olacaklar yehuuu :) Onlar geldiği zaman anlıyorum ki yaz geldi... çok eğlenicez çook :)
Ayrıca son zamanlarda kendime bir hobi edindim, yastık yapıyorum...
Yakın zamanda yaptıklarımı buraya da ekleyeceğim ve şansım yaver giderse satacağım :)
Bunlar elimin gitmediği, post yazamadığım zamanda bendeki haberler..

*Umarım güzel şeyler olur artık hepimizin hayatında, ülkemiz içinde bulunduğu bu durumdan halkın gücüyle kurtulur...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder