Çarşamba, Temmuz 27, 2016

Şikayet | Kelebek Mobilya

Yazmayacaktım aslında, ama bugün yazmam gerektiğine karar verdim. 
Düğünden önce (14 Nisan 2016) Tarihinde Marmaris Kelebek Mobilya'dan yemek odası aldık.
Öncelikle kendi hatamı söylüyorum ürünün teşhir ürünü yoktu görmeden katalogdan beğenerek aldım. Ama tabi şuna güvendim, Kelebek Mobilya teşhirdeki tüm ürünleri gayet iyi durumdayken  kötü ya da sorunlu olabilir mi?
Siparişimizi verdik, satış temsilcisi ile ilgili en ufak bir sorunumuz şikayetimiz yok zira kendisi bize elinden geldiğince her aşamada yardımcı oldu.

Altı üstü 1 masa, 1 orta sehpa, 6 sandalye vebir de tv sehpası aldık. Mobilyalarımın maksimum 3-4 hafta içinde geleceği söylendi, teslim tarihi 17 Mayıs 2016.
Ancak eksiklerle geldi 6 Tane sandalye aldığım halde sadece 2 sandalye geldi, ayrıca orta sehpa da almıştım ancak o siparişlerden çıkmadı, daha sonra gelecek dendi.
Eksik sandalyelerim de 1 hafta içinde gelir dendi ancak fabrikadan çıkmamıştı, onları da sanırım haziran başı gibi teslim aldık. Sağolsun satıcı hanım bana teşhirden 2 de sandalye ayarladı da 4 sandalyeyle idare ettim bir süre..
Neyse asıl olay şimdi başlıyor. Maalesef mobilyalar çokta kaliteli değil.. Görsellik süper ama işçilik çok kötü. Mobilyalar mat beyaz renkte ve hem orta sehpamda hem masamda kocaman yağlı yağlı lekeler ve dalgalanmalar var ve masanın iki kenarı tam olarak yerine oturmuyor...
Mayıs ayında bu durumu bildirip değiştirilmesini talep ettim, baktılar tamam dediler.. (2 ay geçti üzerinden) Bugün geldiler değiştirmeye sehpanın tablası gelmiş masa tablası yine yok. Fabrika yollamamış onay verdiği halde..
Ve maalesef gelen sehpanın da ufak tefek hasarları var (ki artık görmezden geliyorum)
Altı üstü 1 masa tablası ve 1 sehpa tablası yollayacaklardı hasarsız..
Tv sehpama 1 damla su damlamış kenarı kalktı.. Sehpada yapışkan izleri duruyor ve ufak sıyrıklar var...
Hani ne diyim, napıyım, açıp mağazaya mı söyleniyim, fabrikaya mı küfrediyim bilemedim.


Demem o ki ne kimseye Kelebek mobilyayı tavsiye ederim, ne bir daha evime herhangi bir ürününü sokarım...




5 yorum:

  1. bende bu yazıyı paylaşırım ki daha çok kişi bu ilgisizliği duysun.... senin adına da çok üzüldüm....

    YanıtlaSil
  2. okuduklarıma çok üzüldüm gerçekten paylaşalım herkes görsün bu durumu

    YanıtlaSil
  3. Doğtaş kelebek mobilyayi satın aldı. Benim evin tüm eşyasını dogtaş dan aldik. Bizde ko hta izmir de aldık ankara da teslim edilsin dedik. Evimizde hiç esya yok ve 1.5 ay telim bekledik. Gelenleri kuramadilar ve en az yarısında deformasyon oldu. Her problem için önce izmir ı sonra ankara servis ı ariyorduk

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, bizde 19 mayısta izmir karabağlardan aynı takımı aldık. masanın üst tablası kırık geldi. yeni evliyiz. herşey güzel olsun diye uğraşırken kelebek işi zorlaştırmaktan başka birşey yapmıyor. sandalyeler 75. günde geldi. max 50 günde teslim demişlerdi. ve bugun 90. günde bank geldi. ama kırık yine. süreçte hergün aradım kelebeği. ama ne süreci hızlandırdılar ne de bi arayıp özür dilediler. Facebookta grup kurdum. birlik olalım sesimizi duyuralım diye. paylaşırsanız sevinirim. ben de izninizle paylaşıyorum yazınızı.

    YanıtlaSil
  5. https://www.facebook.com/Kelebek-Mobilya-Ma%C4%9Fdurlar%C4%B1-1753600088251166/

    YanıtlaSil