Perşembe, Kasım 05, 2015

Seyahat | Yunan Adaları / Part 1 : Rodos

Merhaba blogcanlar:)
Bomba gibi döndüm sahalara ...
Ve dönüşümün şerefine hemencecik bir post yapıveriyim dedim.. Malumunuz uzun zamandır yoktum.. Nerelerdeydin diye sormadan söyleyeyim, nişanlımın işi nedeniyle 5 tane Yunan adası gezdik, hem iş hem tatil olsun dedik bir 10 gün boyunca uzak kaldık memleketten. Bugün ilk durağımızı yazayım.. Sırayla devam ederiz... Bol fotoğraflı bir post olacak benden söylemesi :)

İlk durağımız pek tabiki  Rodos oldu.. Dokusuna, kokusuna bayıldığım güzel Rodos Adası.. Bu sefer 3 gece kaldığımız için tadını pek güzel çıkarttık diyebilirim...
Ulaşımı nasıl yapıyorsunuz diyenlere Marmaris'ten Rodos'a 1 saatlik süren bir katamaran yolculuğu ile ulaşabiliyorsunuz. Şehir merkezinde Athena Hotel'de konakladık... Bayılmamakla birlikte eh işte diyerek kısa konaklamalar için önerebilirim.
Çok yedik çok içtik. Nerelere gitmeli derseniz eğer güzel, romantik ve farklı bir akşam yemeği istiyorsanız Koozina'yı şiddetle tavsiye ederim. Hızlı ve lezzetli olsun derseniz mutlaka Capricci'de pizza yiyin , ve eğer ben et yemeden doymam diyorsanız mutlaka El Toro' da siyah angus etini deneyin derim.
Arkeoloji müzesi kesinlikle görülmeli, 9D sinemada Rodos'un kısa tarihi izlenmeli benden söylemesi.
Rodos'tan ne almalı derseniz, şemsiye ilk 5'e girer. Biz evimize hatıra olsun diye minik bir pano aldık üzerinde καλημέρα (kalimera / günaydın) yazan. Ve pek tabiki dolap üzerine magnet :)