Perşembe, Ocak 08, 2015

Ürün İnceleme | Maybelline NY AffiniMat Fondöten

Merhabalar,
Bir süre önce Gratis indirimininden aldığım Maybelline NY Affinitone Fondöten izlenimlerimi paylaşmak istiyorum sizinle.

Mat bir fondöten arayışındaydım, bir kaç yerde fiyatına göre çok iyi bir iş çıkardığı yazıyordu. Denemeye değer dedim.
Gratis'te deneme ürünü olmadığı için şans eseri aldım, tenimden bir ton açık almışım.. Ama kullanmamamın sebebi bu değil.

Açıkcası tam bir hayal kırıklığı, her şeyden önce o kadar akışkan ki, kullanırken bir yere akıtmamak çok zor. Zaten kapalı haldeyken bile kendi paketine baya bir ürün akıttı.


Cildi inanılmaz kurutuyor, kurutmasın diye cildimin altına bol bol nemlendirici sürmem gerekiyor ki o zaman da mat bir ürün kullanmamın bir anlamı kalmıyor.Güzel yayılmıyor, gözeneklerin içe çok doluyor ve hiç doğal durmuyor.

Yani kısacası pek sevdiğim bir ürün olmadı. Umuyorum almayı düşünenlere yardımcı olabilmişimdir.
Kullanan var mı? Siz ne düşünüyorsunuz hakikaten merak ediyorum, lütfen yorumlarınızı bırakın.





 No : 09 Opal Rose

2 yorum:

  1. Ben de var bu fondöten ama kullanmadım, kullanınca yazarım kuzucum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence paketini açma bile, battı heryer :)

      Sil