Salı, Aralık 09, 2014

Yeni Yıl Gelirken

Benim henüz bir yılbaşı ağacım bile yok diye üzülenlere gelsin aşağıdaki görseller :)
Yaratıcılıkta sınır tanımayan insanların yaptığı muhteşem çalışmalar. 
Sanıyorum klasik ağaç yerine ben de evimde bunlardan birini yapmak isterim. Lütfen çam ağacı Hristiyan işidir vb. yorumlar almayayım. Ben ışıkların ve dekorun evlere verdiği enerjiyi çok seviyorum. Biliyorum ki bir çok insan da benim gibi düşündüğü için kuruyor ağacını...
O yüzden yep yeni bir yıl gelirken kimseyi huzursuz etmeye gerek yok diyerek sosyal mesajımı da vereyim ve görsellerimi paylaşayım :)














6 yorum:

  1. cok cok guzel. ben de ayni sizin gibiyim. cok severim evde susu ve ozellikle de rengarenk isiklari..

    YanıtlaSil
  2. Fikirler şahaneymiş :) Bugün ben de blogta ağaç süslemenin tarihini yazmıştım, haydi bil bakalım çam ağacı süslemek hangi milletin geleneğiymiş.Tabii ki Türklerin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya okudum yaını baya da hoşuma gitti :) hiç şaşırmadım desem yeridir:) Santa'nın da Demre'li olduğunu düşününce bütün tarih bize dayanıyor diye düşünmeden edemiyorum :D

      Sil
  3. Merhaba. Blogunuz cok guzel. Bu yayin da çok keyifli olmus. İzlemeye aldim sizi. Ben de bloguma bekliyorum. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, beğenmenize çok sevindim:) Hoşgeldiniz :)

      Sil