Salı, Ağustos 12, 2014

Moshos Garden | Sıcak Havlu Yüz Temizleyici

Merhaba,
Bugünün konusu cilt temizliği, instagram'da severek takip ettiğim Moshos Garden'dan nihayet siparişimi verdim.
Elime ulaşır ulaşmaz da kullandım, sizinle ilk izlenimlerimi bugün paylaşmaya hazırım..


Moshos Garden %100 bitkisel ürünler kullanıyor, içeriklerinin tamamı sertifikalı organikler, ve doğal ürünler.
Ben ilk denemem olacağı için 50cc'lik boyunu aldım, cuma günü verdiğim siparişim pazartesi elime ulaştı.
Aldığım temizlik ürünü yanında uygulamak için havlusuyla birlikte geliyor. (ben önce havluyu doğal beyaz sabunla bir güzel yıkadım pek tabi)
Yapmanız gereken yeterli miktarda ürünü alıp cildinize krem gibi uygulamak, ve daha sonra bir kaseye koyduğunuz sıcak suya (el değebilecek kadar sıcak), havlunuzu tamamen batırıp çıkararak yüzünüzü dairesel hareketlerle temizlemek.
Bu kremle makyajınızı temizleyebilir, cildinizi kimyasaldan tamamen arındırabilir, ya da evde spa etkisini yaşayabilirsiniz. Ben dün akşam makyajımı temizlemek için kullandım, bu sabah da spa etkisi hissedip cildimi rahatlatmak için. Şu anda cildim yumuşacık ve tertemiz :)
Şiddetle tavsiye ediyorum..



Bundan sonraki alışverişimde el ve yüz kremi, saç ve tırnak bakım yağlarını alacağım..

2 yorum:

  1. Çok sevdim ama kışa sakladım yazın sıcak su falan zor geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim yaz kış favorim olacak gibi gözüküyor :)

      Sil