Cumartesi, Temmuz 26, 2014

Shop till you Drop!

Bayram alışverişi olayını pek bir severim :)
Ama kozmetik alıyorsam daha bir çok severim..
Gratis'in özel günlerdeki indirimlerini takip ederim, önceden Marmaris'te Gratis yokken İstanbul'dan ablama aldırırdım. Geçen yaz açılınca pek bir şukela oldu hayat :)
Bu bayram indiriminde gerçekten ihtiyacım olan ürünleri aldım.. Makyaj malzemelerini elimdekiler tam anlamıyla bitene kadar almamaya kararlıyım, baya geniş bir yelpazem var tüketilmesi lazım..



Garnier'in makyaj temizleme suyundan çok memnunum bu 2. şişem, ilk şişeyi Nisan ayında almıştım. Bununla yüzümü sildikten sonra yıkamaya ihtiyaç duymuyorum diyemicem zira yıkamadan hakikaten temizlenmiş hissetmiyorum:)

Yine Garnier'in göz makyajı temizleyicisini aldım, ilk defa kullandım ve gerçekten sevdim, sudan etkilenmeyen göz makyajını hop bir kerede çıkartıyor, uzun bir süre bunu kullanırım sanıyorum.

Benri'nin asetonunu inceliyecek pek bir durum yok, kocaman ve işlevsel :)

İlk defa Maybelline BB Cream'i aldım, uzun zamandır Missha kullanıyordum buna bir şans vermek istedim.
2 gündür kullanıyorum dokusunu sürümünü çok beğendim, kesinlikle 2. paketini de alırım o derece sevdim.
Az bir parlama yapıyor ama ben üzerine Golden Rose'un porselen makyaj için olan pudrasını sürüyorum, çok doğal duruyor şiddetle tavsiye ederim..

Bundan sonraki alışveriş yazım çeyiz üzerine olabilir benden söylemesi :)


1 yorum:

  1. Edit : Garnier'in İrailli kadın askerlere yaptıkları yardımları kınıyorum, bundan sonra asla ve asla evimize garnier giremez!
    Ellerindeki çocuk kanını garnierin ürünleri temizlemez!!!

    YanıtlaSil